قدتون چنده ؟ ۸۳ کیلو وزن زیادی نیست که بخواید براش خطر عمل رو به جون بخرید
در نهایت هم اسلیو کنید بعد یه مدت اشتها کم کممثل قبل میشه درسته نمیتونید هر وعده حجم زیادی غدا بخورید ولی ادم رو میندازه به ریزه خوری اراده نداشته باشی جلوش رو بگیری خیلی زود هر چی وزن کم کردی برمیگرده
حالا که قراره همش مواظب رژیم غذایی و این بخور و اونو نخور باشی پس همون رژیم رو بگیرید و عمل نکنید
اگر وزنتون بالای ۱۰۰ بود باز میشد بگید ریسک عمل رو به جون بخر