2777
2789
عنوان

اسلیو یا رژیم؟؟؟

870 بازدید | 43 پست

۸۳کیلوام میخوام بشم ۷۰-۷۲باشگاه دوجلسست میرم فقط هله هوله فستفود نوشابه شیرینی حذف مردم هذچند زیادم نمیخوردم میخوام اگه بشه از فردا روغنمو خیلی محدودکنم وشباشام خیلی سبک بخورم اماضعف میکنم کلا ضعف دارم رژیم بگیرم؟یابوتاکس اسلیو معده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رژیم

اسلیو بخون برگشت پذیره ه ینشم زیاده

نمیدونم کار درستی کردم یا نه من قرص لاغری خریدم خوردم تا ۷۸ رسیدم با ورزس و رژیم الانم به حاطر عید ولش کردم از فردا شروع میکنم

🌺🌸يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا كَثيراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَ لا تَجَسَّسُوا 🌺🌸 ۱۲ حجرات

حذف شکر و مواد غذایی کارخونه ای خوبه.

بقیه غذاهات رو هم سالم خوری کن روزهایی که باشگاه نمیری برو پیاده روی . لاغر میشی .

اشتهات هم بعد یکماه کم میشه . هویج و کاهو داشته باش تو خونه موقع گرسنگی بخور 

یه مدت تحمل کنی معدت خودش کوچیک میشه نیازی نیست بری ببریش

ببین چندروز طول میکسه عادت کنم؟الان من اشتهام زیاده برن ۱کفگیر سرصاف خوردم سیرنشدم عوضش گوشت مرغو یکم بیشترخوردم سیرشدم

حذف شکر و مواد غذایی کارخونه ای خوبه. بقیه غذاهات رو هم سالم خوری کن روزهایی که باشگاه نمیری ب ...

مثلا ولع دارم شاید گشنم نباشه ها وبی هی دست میزنم به غذا تیک دارم همش دلم نیخواد نوک بزنم مهمم تیست چی باشه سالادباشه هررررچی باشه اهل شیرینیجات نیستم

بخاطر این میگم اسلیو بالاخره کمک میکنه به سالم خوری واشتهاکم شدن وگرنه آدم چه جوری جلواشتهاشو بگیره! ...

قدتون چنده ؟ ۸۳ کیلو وزن زیادی نیست که بخواید براش خطر عمل رو به جون بخرید 

در نهایت هم اسلیو کنید بعد یه مدت اشتها کم کم‌مثل قبل میشه درسته نمیتونید هر وعده حجم زیادی غدا بخورید ولی ادم رو میندازه به ریزه خوری اراده نداشته باشی جلوش رو بگیری خیلی زود هر چی وزن کم کردی برمیگرده 

حالا که قراره همش مواظب رژیم غذایی و این بخور و اونو نخور باشی  پس همون رژیم رو بگیرید و عمل نکنید 

اگر  وزنتون بالای ۱۰۰ بود باز میشد بگید ریسک عمل رو به جون بخر 


چه قرصی ؟

قرص نخ طلای اصل المانی تو نت بزنی میاد

🌺🌸يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا كَثيراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَ لا تَجَسَّسُوا 🌺🌸 ۱۲ حجرات
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز