2777
2789
عنوان

کیست مویی

419 بازدید | 10 پست

کیست مویی تو کشاله ران هم داریم؟

یه جوش خیلی مشکوک دردناک تو کشاله رانم دارم

قبلا جوش دردناک داشتما اما این سرش سیاهه و دورش هم قرمزه

میترسم کیست باشه

چطور بفهمم؟

اگه پر مو باشی و دردناک باشه احتمالش هست باید بری دکتر 

دختر خاله منم داشت بالای باسنش بود عملش کردن ولی یه زخم باز داشت گفتن باید خود به خود جوش بخوره نباید بخیه شه

میگن:عشقی که به گریه رسیده باشه هیچوقت دروغ نبوده....من برات خیلی گریه کردم،خیلی:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کیست مویی چی هست؟؟ خطر ناکه؟

وقتی مو برعکس رشد کنه

و وارد لایه زیری پوست میشه و همونجا رشد میکنه و ممکنه عفونت کنه و اگر بزرگ شه باید عمل شه

اگر زیاد نمیترسین و دل نازک نیستین سرچ کنین کیست مویی پایین کمر عکساشو میاره

اگه پر مو باشی و دردناک باشه احتمالش هست باید بری دکتر  دختر خاله منم داشت بالای باسنش بود عمل ...

من بالای باسنمو عمل کردم ۵ سال پیش و واسه من عمل بسته بود

خودم خواستم

چون عمل باز نیاز به شستشو داره

بخاطر همینه میترسم تو کشاله رونمم خودش باشه

من بالای باسنمو عمل کردم ۵ سال پیش و واسه من عمل بسته بود خودم خواستم چون عمل باز نیاز به شستشو دا ...

پس اگه اینطوریه فکر نکنم چیز خاصی باشه چون معمولا بیشتر از ۱ بار اتفاق نمی افته باز هم یه دکتر برو ایشالا که چیز خاصی نیست

میگن:عشقی که به گریه رسیده باشه هیچوقت دروغ نبوده....من برات خیلی گریه کردم،خیلی:)

نه کیست مویی نیست بزار سرش نازک بشه همون قسمت سیاه رنگ بعد با سوزن آمپولی سوراغش کن و فشارش بده تا خون و چرکش بیاد بیرون .بعد خودش سرش زخم میشه و تمام. ولی دردناکه .حتما باید تخلیه بشه 

خدایااااااا شکرت ❤️
آهاا مرسی عزیزممم تحمل میکنم عیب نداره

فکر کنم ازین جوش بزرگا که خیلی درد داره باشه

ولی اونا وحشتناکن تا چند روز درد میکنن بعد که خودش سر باز کرد راحت میشیی راحت هاااا

اگه جوش باشه من قبلا شنیده بودم کیسه اب گرم خوبه باعث میشه جوشه زودتر برسه سر باز کنه خودش 

فکر کنم ازین جوش بزرگا که خیلی درد داره باشه ولی اونا وحشتناکن تا چند روز درد میکنن بعد که خودش سر ...

آره از همیناس

آخه قبلا هم داشتم از این بزرگتر و دردناک تر

اما این که تیره س منو میترسونه

ایشالا چیزی نباشه

آره از همیناس آخه قبلا هم داشتم از این بزرگتر و دردناک تر اما این که تیره س منو میترسونه ایشالا چ ...

شما رو نمیدونم چجوریه

ولی من وقتی داره میرسه خون و چرک قاطی میشه تیره هست البته من دوران نوجوونی بودش اون جوشا در حد ۲ ۳ بار 

الان دیه نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترشحات زیاد

mahy315 | 19 ثانیه پیش

نوسانات خلقی

fgju7jr4 | 18 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز