2777
2789
عنوان

این عادیه؟

94 بازدید | 13 پست

مامانم رفتن سفر یه ماهه من ۱۰روز اول عالی بودم ۱۰روز دوم بد نبود ۱۰روز سوم سخت بود و الان دیگه نمیکشم هر شب تا دم صبح بیدارم و یکی دو بار شوهرم و دخترم که خوابیدن نشستم گریه کردم 

الانم اینقدر به مامانم فکر کردم که مغزم هستش (حامله ام و این حال داره اذیتم میکنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بخاطر تغییرات هورمونی حاملگی هم هست 

به مامانت زنگ‌ بزن بگو اگر ممکنه زودتر برگردن

با همسرت صحبت کن و سعی کن حال خودت رو بهتر کنی 


خدا مادرت رو صد و بیست سال صحیح و سلامت واست حفظ کنه 



ویدیوکال بگیر دائم درتماس باش باهاش

"ارغوان میبینی؟ به تماشاگهِ ویرانیِ ما آمده‌اند..." "ملتی هستیم که هنوز خشنونت رو مردونگی، حماقت رو نجابت، شادی رو هرزگی، دزدی رو زندگی میدونیم؛ راه درازتری تا انسانیت داریم. و راه دراز تری تا آرامش و عشق." "مدرسه که میرفتیم، هربار که دفتر مشقمون رو جا می ذاشتیم معلممون میگفت: مواظب باش خودتو جا نذاری! ما می خندیدیم و فکر می کردیم نمیتونیم خودمونو جا بذاریم! بزرگ که شدیم بارها و بارها خودمونو جا گذاشتیم؛ توی یه کافه، توی یه خیابون، توی یه شعر..." " اگه سوال در زمینه کنکور تجربی داشتید بپرسید 📚🤍"

بخاطر تغییرات هورمونی حاملگی هم هست  به مامانت زنگ‌ بزن بگو اگر ممکنه زودتر برگردن با همسرت ص ...

دقیقا من دو سه شبه کلا استرسی شدم همش میگم اگه یه روزی خدایی نکرده کاریش بشه مامانم من واقعا دق میکنم همین الان می‌دونم حالش خوبه فقط چون دلتنگم تو این حالم خدا به دادم برسه همسرم و دخترم خیلی با محبتن و هوامو دارن تا میام سرمو گرم کنم نمیشه اصلا تمرکز ندارم همش استرس دارم 

خاله هام نمیزارن مامانم برگرده وقتی میگم نمیتونم تحمل کنم میگن تو لوسی 🤷🏻‍♀️

دقیقا من دو سه شبه کلا استرسی شدم همش میگم اگه یه روزی خدایی نکرده کاریش بشه مامانم من واقعا دق میکن ...

با مامانت صحبت کن خصوصی و بگو چقدر بهش نیاز داری 


عزیزم به خودت بگو اینها فقط فکر هست و قرار نیست چیزی بشه 

به خودت یادآوری کن که تغییرات هورمونی هست 

اینطوری کنترل احساساتت راحت تره 


به سلامتی و دل خوش و شادی  نی نی بیاد بغلت 

بلد نیست تهش تماس صوتیه 

به این فکر کن که داره عشق و حال میکنه و حال دلش خوبه. 

"ارغوان میبینی؟ به تماشاگهِ ویرانیِ ما آمده‌اند..." "ملتی هستیم که هنوز خشنونت رو مردونگی، حماقت رو نجابت، شادی رو هرزگی، دزدی رو زندگی میدونیم؛ راه درازتری تا انسانیت داریم. و راه دراز تری تا آرامش و عشق." "مدرسه که میرفتیم، هربار که دفتر مشقمون رو جا می ذاشتیم معلممون میگفت: مواظب باش خودتو جا نذاری! ما می خندیدیم و فکر می کردیم نمیتونیم خودمونو جا بذاریم! بزرگ که شدیم بارها و بارها خودمونو جا گذاشتیم؛ توی یه کافه، توی یه خیابون، توی یه شعر..." " اگه سوال در زمینه کنکور تجربی داشتید بپرسید 📚🤍"

با مامانت صحبت کن خصوصی و بگو چقدر بهش نیاز داری  عزیزم به خودت بگو اینها فقط فکر هست و قرا ...

مرسی عزیزم آره واقعا حق باشماست امیدوارم بگذره این حس و حال 

مرسی ازینکه وقت گذاشتی ❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز