sahaaaar72 مدیر استارتر عضویت: 1402/11/27 تعداد پست: 174 عنوان آرایش 72 بازدید | 7 پست چطور آرایش میکنید که خوب میشه یعنی کرم نمیماسه و در کل خوب میشه؟ میشه برام یه صلوات بفرستید؟خیلی ممنونم♥️ 1403/01/17 | 03:12 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zari_i عضویت: 1402/11/04 تعداد پست: 1598 پرایمر میزنم بعضی اوقات یا مرطوب کننده .ی ذره با اب خیس میکنم پدمو بعد میزنم ب صورتم
mahrooheio عضویت: 1402/11/29 تعداد پست: 740 زیر کرم پرایمر بزن یا ابرسان اگه پوستت خشکه ابرسان اگه چربه پرایمر بزن مثلا من از سایه شاین دار استفاده میکنم زیر چشمام کانسیلر مایع میزنم بالای دماغمو کانتور میکنم از روژگونه مایع استفاده میکنم کرم پودر فور اور میزنم
سلین82 عضویت: 1402/06/07 تعداد پست: 10250 زیر کرم پرایمر بزن یا ابرسان اگه پوستت خشکه ابرسان اگه چربه پرایمر بزن مث ... میکاپ روزانه؟؟ واسه میکاپ روزانه هم کانتور و کانسیلر اینا میزنین👀
mahrooheio عضویت: 1402/11/29 تعداد پست: 740 میکاپ روزانه؟؟ واسه میکاپ روزانه هم کانتور و کانسیلر اینا میزنین👀 چون من دانشجوم وه نامزدم دارم خیلی به خودم میرسم بله ولی قبل کرم پودر ابرسان میزنم و بعد ضد افتا بی رنگ اینطوری پوستم اسیب نمی بینه
سلین82 عضویت: 1402/06/07 تعداد پست: 10250 چون من دانشجوم وه نامزدم دارم خیلی به خودم میرسم بله ولی قبل کرم پودر ابرسان میزنم و بعد ضد ا ... منم دانشجوام ولی رل دارم😂😬🤦🏼♀️اره منم اول آبرسان بعد ضد افتاب بعدش کرم پودر میزنم خیلی خوب میشه ولی دیگع کانسیلر و کانتور تا حالا استفاده نکردم 😅
mahrooheio عضویت: 1402/11/29 تعداد پست: 740 منم دانشجوام ولی رل دارم😂😬🤦🏼♀️ اره منم اول آبرسان بعد ضد افتاب بعدش کرم پودر میزنم خیلی خوب می ... استفاده کن بعضی روزا خیلی تاثیر داره