2777
2789
عنوان

خواهر عوضی

441 بازدید | 13 پست

چکار کنم خیلی رو اعصابمه چن ساله طلاق گرفته اومده هرکاری کنم بهم حسودی میکنه ۴۲ سالشه من ۳۱ سالمه مجردم انقدر صرفه جویی کردم شده یه مانتو رو سه سال پوشیدم لوازم آرایش فقط رژلب و مرطوب کننده میخرم و با پولم به جای اینچیزا یه مقدار کمی طلا خریدم حالا اون هرماه مانتو میخره کلی کرم های گرون قیمت میخره ولی مدام به مادرم سرکوفت میزنه که چرا اون رفته طلا خریده من نه .

از دار دنیا یه چرخ خیاطی برام خریدن بالای هزاردفعه گفت براش چرخ خریدین والا یکبار نشد به مادرم بگم چرا واسه اون جهاز خریدین چرا کلی سر عروسیش طلا و پول کادو دادین حتی مراسمم نصف هزینه رو ما دادیم که الان جهازاش تو اتاق منه اتاقم مثه انباری شده، بابام با پول خودش براش سهام بورسی خرید رفت با پولش دوتا ربع سکه واسه خودش خرید اینارو من هیچوقت بهشون نگفتم اما کافیه من برم یه تیکه لباس بخرم ول کن نیست

یه بار که شروع کرد تو هم همرو بریز بیرون برا چی تو دلت نگه میداری

😍خدا روزی رسان شکست ناپذیر من است و هم اکنون مبالغ هنگفت پول در پناه لطف الهی و به شیوه هایی عالی به من میرسد😍😍😍😍😍😍😍  گاهی هیچکسی رو نداشته باشی بهتره !!!  باور کن بعضیا تنهاترت میکنن 🌹🌹🌹    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

متاسفم ؛اگر ادامه دار شد همینارو بگو البته اونم تو شرایط روحی خوبی نیست . ولی سعی کن لباس خوب بخری ...

از بچگی ذاتش خراب بود کلا مشکل داره تو جامعه با همه دعوا میکنه حتی به زن هایی که نمیشناسه فحش ناموسی میده شوهر بدبختش برا همین اخلاقش ولش کرد بنده خدا دلم براش میسوخت البته الان زن گرفته و بچه هم داره این هنوز ور دل ماست

خیلی ریلکس جوابشو بده بگو حق نداری تو کارای من دخالت کنی مگه پولشو از تو میگیرم

میگم ولی پررو تر ازین حرفاس اصن کم نمیاره صداشو به سرش میندازه یکبار پدرمادرم نبودن منو تنها گیر آورده بود از شب تا صبح داد بیداد میکرد هی میگفت دزد و فحش میداد هرموقع با مادرم قهر میکنم این حال میکنه اما وقتی رابطم با مامانم خوبه به شدت عصبی میشه و از حسادت میترکه

میگم ولی پررو تر ازین حرفاس اصن کم نمیاره صداشو به سرش میندازه یکبار پدرمادرم نبودن منو تنها گیر آور ...

وااای چقدر بد😮

پس فایده نداره هرکاریش کنی ول کن نیست

اینجور آدما اصلا خوششون میاد دعوا کنن اینم ک دم دستش کسی جز شما نیس‌...کلا دایورت کن انگار نه میبینیش نه صداشو میشنوی

🫀🖇

منم از این ادما میشناسم.خیلی رو اعصابن...

یادمه دوستم وقتی میخواست ازدواج کنه از بس خواهر بزرگترش که مجرد بود توی خونه بهش متلک انداخته بود که تو صیغه ی این و اونی و حالت خرابه و این پسره رو هم معلوم نیست کی برات پیدا کرده و چند بار بهش خدمت رسانی کردی تا اومده بگیرت که بیچاره دوستم برای بستن دهن خواهره رفت معاینه بکارت ....کاغذ گرفت اورد پرت کرد جلوی این...

بیچاره دوستم یه دختر پاک و ساده...فقط زیبا بود و فعال بود توی امور اجتماعی...با خواهرشم هم شغل...خواهره دردش این بود که

 چرا دوست من هرجا میره مورد توجهه و این توی همون شغل راکده..امان از حسادت

قاشق نشسته
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز