سلام توروخدا فقط راهنمایی درست کنید ۲۱سالمه بچه کوچیک دارم هشت ماهه شوهرم خیانت کرده شوهرم عاشقم بود کلی مشکل داشتیم با مشاوره حل شد خانوادش خیلی بامن بدن منو نمیخان شوهرم خیانت کرد وقتی فهمیدم فقط پافشاری کردم برای طلاق بعد ک متوجه شدم من خیلس سرد مزاج بودم رابطه نداشتم ب خودم نمیرسدم بعد بچه فهمیدم دلیلش اینا بوده شوهرم پشیمون بود خودکشی کرد التماس مبکرد یهو بعد از عوض شد ی برداز داره خیلی بامن بد مخالف بعد ی هفته عوض شد گف نمیخامت رفت با کسی دیگ پروفایل عاشقونه گذاشت رستوران رفتن با دختره حرف زدم گفتم برو از زندگیم نرف شوهرم یهو عوض شد حتی بچه نخاست چندجایی سرکتاب گرفتم گفتن طلسم صبی نمیتونیم باطل کنیم هرچی دعا مبخونم قران فایده نداره چیکار کنم شوهرم دوست دارم زندگیم خیلی خوب بود توروخدا رهنمایم کنید خیلی حالم بده
سوره ی نسا بخون به نیت آشتی بعد هم هفت تا صلوات بفرست
خودش برمیگرده
برای باطل سحر هم آیه ی یامعشر الجن و الانس چهارده روز روزی هفتاد مرتبه روی یه لیوان آب بخون و هم خودت و بچت و شوهرت بخورید یه خورده اش هم بریز تو شامپو و گوشه های خونه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.