سلام توروخدا فقط راهنمایی درست کنید ۲۱سالمه بچه کوچیک دارم هشت ماهه شوهرم خیانت کرده شوهرم عاشقم بود کلی مشکل داشتیم با مشاوره حل شد خانوادش خیلی بامن بدن منو نمیخان شوهرم خیانت کرد وقتی فهمیدم فقط پافشاری کردم برای طلاق بعد ک متوجه شدم من خیلس سرد مزاج بودم رابطه نداشتم ب خودم نمیرسدم بعد بچه فهمیدم دلیلش اینا بوده شوهرم پشیمون بود خودکشی کرد التماس مبکرد یهو بعد از عوض شد ی برداز داره خیلی بامن بد مخالف بعد ی هفته عوض شد گف نمیخامت رفت با کسی دیگ پروفایل عاشقونه گذاشت رستوران رفتن با دختره حرف زدم گفتم برو از زندگیم نرف شوهرم یهو عوض شد حتی بچه نخاست چندجایی سرکتاب گرفتم گفتن طلسم صبی نمیتونیم باطل کنیم هرچی دعا مبخونم قران فایده نداره چیکار کنم شوهرم دوست دارم زندگیم خیلی خوب بود توروخدا رهنمایم کنید خیلی حالم بده
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بعدشم عزیزم خود این ادمایی که میری برای سر کتاب ایناا خودشون ادمای مشکل داری هستن، چرا به زندگیت گره کور میزنی؟
میخوای باطل کنی باید زنگ بزنی دفتر مرجع تقلیدت بپرسی، خودشون کمک میکنن
💚 تو کپی کوچکی از معشوقه ات هستی❤️.تمام زندگیم این بود = محبت حضرت علی (ع)❤️توی این دنیا زندگی خوب فقط برای کسایی بود که طالعشون به امامشون گره خورده بود ❤️یا مبدل السیئات بالحسنات... طالع من رو هم به امام زمانم گره بزن ❤️
طلسم چیه بابا. این چیزایی که گفتی اصلا ویژگی آدمی نیست که زن و زندگی و بچهشو دوست داشته باشه. وگرنه سرد مزاجی درمان داره و هزارتا راهحل که هیچکدومش خیانت نیست!
دختران شاد، زیباترین دختران هستند :) تا زمانی که رفتار ما و تصمیمهای ما به کسی آسیب نمیزند، توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.