این کیس خوبیه برای دوستی تک فرزنده چهار ماه از من کوچیکتره اخلاقش چند روز حرف زدم حس کردم بد نیست وضعت مالیش خوبه ولی با پیج فیک دنبالش کردم شبا بیشتر وقتا دور دوره با رفیقاش و همش عرق میخوره و لایو میگیره
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
هم بابت فاصله سنی بنظرم بهتره پسر حداقل دو سال از آدم بزرگتر باشه تا به پختگی دختر برسه هم بابت رفیق باز بودن عرق خور بودن همم گفتی اخلاقش بد نیست پس مشخصه از نظر اخلاقی چندان جالب هم نیست