2789
عنوان

زایمان

| مشاهده متن کامل بحث + 1368 بازدید | 88 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آخه بارداريمم نا خواسته بود شايد يذره منتظر ميموندم الان واسم راحت تر بود😞

این کلمه ی ناخواسته اصلا کیمه ی خوبی نیست.

بچه نعمته برکته خواسته یا نا خواسته نداره که.

اتفاقا توی سن کم مادر میشی و خیلی بیشتر لدت می بری. چ.ن فاصله سنیت کمه با بچه ات.

من که همش به خاطر درس و کار و مستاجری بچه دار شدنم رو به تاخیر انداختم و الان پشیمونم. اما فکر کنم حالا من باید منتظر باشم. فعلا خدا نمیخواد که مادر بشم.

کاش همون سال اول اقدام میکردم. حیف...

این کلمه ی ناخواسته اصلا کیمه ی خوبی نیست.بچه نعمته برکته خواسته یا نا خواسته نداره که.اتفاقا توی سن کم مادر میشی و خیلی بیشتر لدت می بری. چ.ن فاصله سنیت کمه با بچه ات.من که همش به خاطر درس و کار و مستاجری بچه دار شدنم رو به تاخیر انداختم و الان پشیمونم. اما فکر کنم حالا من باید منتظر باشم. فعلا خدا نمیخواد که مادر بشم.کاش همون سال اول اقدام میکردم. حیف...

چند سالته و چند ساله که ازدواج کردی

دخترم گنج منه حاصل رنج منه
این کلمه ی ناخواسته اصلا کیمه ی خوبی نیست.بچه نعمته برکته خواسته یا نا خواسته نداره که.اتفاقا توی سن کم مادر میشی و خیلی بیشتر لدت می بری. چ.ن فاصله سنیت کمه با بچه ات.من که همش به خاطر درس و کار و مستاجری بچه دار شدنم رو به تاخیر انداختم و الان پشیمونم. اما فکر کنم حالا من باید منتظر باشم. فعلا خدا نمیخواد که مادر بشم.کاش همون سال اول اقدام میکردم. حیف...

عزيزم نگران نباش به وقتش مياد منم دانشجو ام خودم اين ترم مجبور شدم مرخصي بگيرم 

من در كنار تو به هدفم ميرسم💪🏻
گلرو اینقد میترسی چرا طبیعی نمیاری

واي اونو كه ميميرم قطعا 

الان هم دكترمو خيلي قبول دارم هم بيمارستان عالي دارم ميرم ٢روزه دارم زار ميزنم چه برسه به طبيعي 

من در كنار تو به هدفم ميرسم💪🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792