2777
2789

خانوما شما چند هفته رفتین سونو برای دیدن ساک بچه و خود جنین من با بتای ۲۰۰دیروز رفتم دکتر گف ۲الی ۳هفتته تو لوله هام نبود ک بگم بیرون رحمه اما دکتر ساکشو و خودشو ندید گف خیلیی کوچیکه هنوز و ۲۵ ام برم بنظرتون مشکلی هس ؟

ببخشید عزیزم کمردردت در چه حد بود منم دارم یعنی خدایی نکرده... ولی وقتی دراز میکشم درد ندارم

در حد گرفتگی و خفیف بود عزیزم

انگار مثلا کمرت گرفته و زود ول میکرد مثلا سه ثانیه میگرفت ول میکرد دیگه تا صبح خوب بودم

نگران نباش ان شاالله چیزی نیس

شما چند هفته ایی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درد خفیف کمر چی!؟ من سال گذشته تو هفته ۱۱ درد کمر داشتم و فکر میکردم طبیعی هست که متاسفانه متوجه شد ...

ای جانم عزیزم خیلی سخته واقعا😔😔منم الان دو روزه  که زیر شکمم درد دارم هی کم و زیاد میشه استرس دارم 

در حد گرفتگی و خفیف بود عزیزم انگار مثلا کمرت گرفته و زود ول میکرد مثلا سه ثانیه میگرفت ول میکرد دی ...

۹ هفته اتفاقا منم کمرم سفت میشه و درد دارم اما چون استراحت مطلقم وقتی دراز میکشم درد ندارم گاها وقتی یکم میشینم یا راه میرم درد میگیره

میشه برای سلامتی تو دلیم صلوات بفرستی🥰 تو تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۵ (روز نیمه شعبان) بی بی چکم مثبت شد عیدی اقام بود ❤️   خوش اومدی فندق مامان   ❤️  
نه مشکلی نیس قلب جنین از پنج تا هفت هفته توو سونو نشون میده

اوه خیالم راحت شد دکترم گف خیلی ریزه اندازه ی دونه خشخاشه و دیده نمیشه😂🥲اما گف ضخامت رحمم داره زیاد میشه و ساکم واضح نیس حقیقتا یکم استرس داشتم مرسیی ازت ❤️🙏

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز