2777
2789
ملکه من ملکهههه ببخشید که انقد دیر به ملکه بودند رسیدی ملکههههههههه😂

😃😃😘😂

تکیه به عرش داده ای به این زمانه خیره ای چه قلب های سوخته چه روزگار تیره ای خیره به پست تر شدن خیره به خیره سر شدن خیر به حمله ور شدن خیره به خون جگر شدن به این همه فراعنه به برده داری نوین به خوردن تن جنین به این قساوت زمین مدرسه های بی پناه دخترکان بی گناه بیا کمک رسیده آه سنگدلان روسیاه دریده گان پر غضب دهان نجس و بی ادب مریض و واجب المطب قماش تجزیه طلب پشت به ساحت وطن در التماس اهرمن نمیزنی چرا بزن آه وطن وطن وطن صبر چگونه میکنی بر این همه جفا علی بغض چگونه میخوری یاد بده به ما علی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تو ناراحت نباش وقتی فکر میکنم تا بخواد منو ببینه و ازم خوشش بیاد احتمالا ۵ تا بچه از زنش داره گریم م ...

فکر کنم ازین کراشایه کهکشانی داری به خدا همونا بهترن من واقعیشو دارم با هم یه دوبار دعوا کردیم 

تکیه به عرش داده ای به این زمانه خیره ای چه قلب های سوخته چه روزگار تیره ای خیره به پست تر شدن خیره به خیره سر شدن خیر به حمله ور شدن خیره به خون جگر شدن به این همه فراعنه به برده داری نوین به خوردن تن جنین به این قساوت زمین مدرسه های بی پناه دخترکان بی گناه بیا کمک رسیده آه سنگدلان روسیاه دریده گان پر غضب دهان نجس و بی ادب مریض و واجب المطب قماش تجزیه طلب پشت به ساحت وطن در التماس اهرمن نمیزنی چرا بزن آه وطن وطن وطن صبر چگونه میکنی بر این همه جفا علی بغض چگونه میخوری یاد بده به ما علی

تو ناراحت نباش وقتی فکر میکنم تا بخواد منو ببینه و ازم خوشش بیاد احتمالا ۵ تا بچه از زنش داره گریم م ...

😭😭😭 ما همدرد هستیم 

کاشکی کاشکی خدا یه نیم نگاه بکنه برامون درستش کنه 

حتی اگه اون به من علاقه پیدا کنه دوتا باهم درستش میکنیم 

اما قلبم آتیش میگیره حس میکنم خدا صدامو نمیشنوه حس میکنم تو باتلاقی گیر کردم هرچی دست میزنم فرو میرم 😭

فکر کنم ازین کراشایه کهکشانی داری به خدا همونا بهترن من واقعیشو دارم با هم یه دوبار دعوا کردیم 

دقیقا چون تو دنیا مصش پیدا نمیشه روش کراش و میدونم که قرارم نیست بهش برسم مث چی عر میزنم

دوست دارم یکبار سرچ کنم با یک تاپیک مواجه شم که نوشته یک رمز قرآنی پیدا کردم همه حاجت برآورده میشه من با کله میرم تو تاپیک اون دعای قرآنی رو شده ۱۰۰۰ بار میخونم 

که حاجتم داده شه 

خدا شاهده من به کسی بدی نکردم که حالم اینه😭

😭😭😭 ما همدرد هستیم  کاشکی کاشکی خدا یه نیم نگاه بکنه برامون درستش کنه  حتی اگه اون به ...

تو شانس داری جلو چشمه ماله من اون سر دنیاسسسس تا بخام برم اون سر دنیا احتمالا با یکی دیگس

تا زه رو یه دخترم کراش دارههههههههه😭😭

دقیقا چون تو دنیا مصش پیدا نمیشه روش کراش و میدونم که قرارم نیست بهش برسم مث چی عر میزنم


https://www.ninisite.com/discussion/topic/13310109/%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d9%84-%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d9%88-%da%86%d8%b4%d9%85-%da%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88-%d9%85%db%8c%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%d9%85-%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%b1%d9%88%d8%b2%db%8c-%d8%af%d9%84-%d8%ae%d8%af%d8%a7-%d8%b1%d8%ad%d9%85-%d8%a7%d9%93%d9%85%d8%af-%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d9%87%d9%85-%d8%b1%d8%b3%db%8c%d8%af%db%8c%d9%85?postId=333208299







شما این تاپیک منو بخون همون لحظه داشتم میمردم

تو شانس داری جلو چشمه ماله من اون سر دنیاسسسس تا بخام برم اون سر دنیا احتمالا با یکی دیگس تا زه رو ...

عزیزم دیگه بدتر از من نیستیی که طرف از من بدش میاد 

تکیه به عرش داده ای به این زمانه خیره ای چه قلب های سوخته چه روزگار تیره ای خیره به پست تر شدن خیره به خیره سر شدن خیر به حمله ور شدن خیره به خون جگر شدن به این همه فراعنه به برده داری نوین به خوردن تن جنین به این قساوت زمین مدرسه های بی پناه دخترکان بی گناه بیا کمک رسیده آه سنگدلان روسیاه دریده گان پر غضب دهان نجس و بی ادب مریض و واجب المطب قماش تجزیه طلب پشت به ساحت وطن در التماس اهرمن نمیزنی چرا بزن آه وطن وطن وطن صبر چگونه میکنی بر این همه جفا علی بغض چگونه میخوری یاد بده به ما علی

دوست دارم یکبار سرچ کنم با یک تاپیک مواجه شم که نوشته یک رمز قرآنی پیدا کردم همه حاجت برآورده میشه م ...

اصلا زندگیمو دوست ندارم خدا شاهده ۱۰۰۰ بار میخاستم خودمو بکشم اولش بخاطر مامانم پشیمون شدم بعد که دلیل ناراحتی هام مامانم شده بخاطر اینکه دلم پیش این گیره تا الان زندم😭

اصلا زندگیمو دوست ندارم خدا شاهده ۱۰۰۰ بار میخاستم خودمو بکشم اولش بخاطر مامانم پشیمون شدم بعد که دل ...

حالا عشق به درک اینکه با ۱۹ سال سن هیچ هنری ندارم خیلی ناراحتم

تکیه به عرش داده ای به این زمانه خیره ای چه قلب های سوخته چه روزگار تیره ای خیره به پست تر شدن خیره به خیره سر شدن خیر به حمله ور شدن خیره به خون جگر شدن به این همه فراعنه به برده داری نوین به خوردن تن جنین به این قساوت زمین مدرسه های بی پناه دخترکان بی گناه بیا کمک رسیده آه سنگدلان روسیاه دریده گان پر غضب دهان نجس و بی ادب مریض و واجب المطب قماش تجزیه طلب پشت به ساحت وطن در التماس اهرمن نمیزنی چرا بزن آه وطن وطن وطن صبر چگونه میکنی بر این همه جفا علی بغض چگونه میخوری یاد بده به ما علی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز