2777
2789
عنوان

سقط جنین

508 بازدید | 31 پست

سلام من بعد کلی دارو و دوندگی با آی وی اف باردار شدم ولی متاسفانه قلب جنین تشکیل نشد و باید سقط کنم چکار کنم که توی خونه سقط کنم و کارم به کورتاژ نرسه؟ داروی گیاهی و کار خاصی که بلدید بهم یاد بدین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دکتر تون کی بود چرا تشکیل نشده منم در حال اقدام هستم ۲ماه قرص تقویتی خودم و شوهرم خوردیم ازمایشات و سونو الان بهم قرص دروسبلین داده تو نت زدم ماله ضد بارداری موندم بخورم از پنجم پریودی یانه به شما داده بودن 

به سن سونو ۶ هفته

من ۶ هفته و سه روز رفتم فقط ساک بود.

۸ هفته و ۳ روز رفتم خدارو شکر قلب تشکیل شده بود .

نمیتونی صبر کنی ؟

سگ گله هم عاشق گوشته ولی به خودی نمیزنه .خدا کند که بمیرم و وطن فروش نباشم 🇮🇷 آقای خامنه ای به عنوان کسی که سال ها پیش بهت اهانت و جسارت میکردم بهت افتخار میکنم .جاتون تو قلب ماست .ترامپ قمار باز بابت اهانت و غلط بزرگش ،به زودی پشیمان خواهد شد 🇮🇷

خب اگه قلب تشکیل نشده همون دکترو بگی میگه چطوری ردش کنه اگه بدنیا بیاد بعدا نمیشه کاری کرد ؟

الان تعطیلیه، دکتر گفت چهارشنبه برم، یک دکتر دیگه گفت بستری بشم قرص بگیرم برای سقط ولی نمیخوام بستری بشم

من ۶ هفته و سه روز رفتم فقط ساک بود. ۸ هفته و ۳ روز رفتم خدارو شکر قلب تشکیل شده بود . نمیتونی صبر ...

من الان به سن بارداری باید ۸ هفته و سه روز باشم ولی با سونو واژینال قلب دیده نشد و آخرین سونو نوشته ۵ هفته و ۵ روز روز قبلش یک دکتر دیگه سونو کرد گفت ۶ هفته

من الان به سن بارداری باید ۸ هفته و سه روز باشم ولی با سونو واژینال قلب دیده نشد و آخرین سونو نوشته ...

خب شاید دیرتر تشکیل شده .یه هفته صبر کنم .

من پارسال باردار شدم قلبش تشکیل نشد تا ۹ هفته و چند رروز صبر کردم رفتم بیمارستان بستریم کردن .


سگ گله هم عاشق گوشته ولی به خودی نمیزنه .خدا کند که بمیرم و وطن فروش نباشم 🇮🇷 آقای خامنه ای به عنوان کسی که سال ها پیش بهت اهانت و جسارت میکردم بهت افتخار میکنم .جاتون تو قلب ماست .ترامپ قمار باز بابت اهانت و غلط بزرگش ،به زودی پشیمان خواهد شد 🇮🇷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز