2777
2789

160تا170 

(زندگیم بارها بدون دلیل و منطق قضاوت شده امیدوارم تو از اون آدما نباشی...)با اینکه زندگی کوتاه ولی بلند مدت ترین چیزیه که در اختیارمان قرار گرفته ، پس درست ازش استفاده کنیم 🌿✨//حس ششمم در اکثر مواقع درسته پس اگه سوالی داشتین در خدمتم //هر ماه میتونم سر بزنم فقط/////درخاست ممنوع حتی برای خانومای گل⁦;⁠-⁠)⁩ممنون میشم تاپیکارو الکی نترکونین دو سال کاربر خاموش و ۳ ساله عضوم⁦(⁠ ⁠◜⁠‿⁠◝⁠ ⁠)⁠♡⁩

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بنظر من برا زن 163 متوسطه زیر این کوتاه 

بالا ترش بلند قد محسوب میشه

اگه این امضا رو دیدی اتفاقی نیست خدا خواسته حتی اگه شده یه صلوات برای شفای بیمار عزیزم بخونید ممنونتونم 🙏🙏🙏🙏💚 روزی ما دوباره کبوترهایمان را🕊️پیدا خواهیم کرد🌝و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت🦋و من آن روز را انتظار می‌کشم🌱حتی روزی که دیگر نباشم...   برای زندگی کردن در میان آدمیان، باید برای همه، با هر خصوصیتی که دارند، هرقدر هم نابهنجار باشد، حق وجود قائل باشیم و فقط می‌توانیم بکوشیم که از خصوصیاتشان برحسب نوع و کیفیتی که دارند استفاده کنیم. اما نه می‌توانیم امیدی به تغییرشان ببندیم، نه چنان که هستند محکومشان کنیم. این درست مصداقِ این ضرب المثل است که: زندگی کن و بگذار زندگی کنند                          🚌  ته اتوبوس...آن صندلی آخر،کنار شیشه....بهترین جای دنیاست ...

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ایا حاملم

کالیی | 8 ثانیه پیش

پورشه

تیلورهیل | 2 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز