(زندگیم بارها بدون دلیل و منطق قضاوت شده امیدوارم تو از اون آدما نباشی...)با اینکه زندگی کوتاه ولی بلند مدت ترین چیزیه که در اختیارمان قرار گرفته ، پس درست ازش استفاده کنیم 🌿✨//حس ششمم در اکثر مواقع درسته پس اگه سوالی داشتین در خدمتم //هر ماه میتونم سر بزنم فقط/////درخاست ممنوع حتی برای خانومای گل;-)ممنون میشم تاپیکارو الکی نترکونین دو سال کاربر خاموش و ۳ ساله عضوم( ◜‿◝ )♡
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اگه این امضا رو دیدی اتفاقی نیست خدا خواسته حتی اگه شده یه صلوات برای شفای بیمار عزیزم بخونید ممنونتونم 🙏🙏🙏🙏💚 روزی ما دوباره کبوترهایمان را🕊️پیدا خواهیم کرد🌝و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت🦋و من آن روز را انتظار میکشم🌱حتی روزی که دیگر نباشم... برای زندگی کردن در میان آدمیان، باید برای همه، با هر خصوصیتی که دارند، هرقدر هم نابهنجار باشد، حق وجود قائل باشیم و فقط میتوانیم بکوشیم که از خصوصیاتشان برحسب نوع و کیفیتی که دارند استفاده کنیم. اما نه میتوانیم امیدی به تغییرشان ببندیم، نه چنان که هستند محکومشان کنیم. این درست مصداقِ این ضرب المثل است که: زندگی کن و بگذار زندگی کنند 🚌 ته اتوبوس...آن صندلی آخر،کنار شیشه....بهترین جای دنیاست ...