2777
2789

160تا170 

(زندگیم بارها بدون دلیل و منطق قضاوت شده امیدوارم تو از اون آدما نباشی...)با اینکه زندگی کوتاه ولی بلند مدت ترین چیزیه که در اختیارمان قرار گرفته ، پس درست ازش استفاده کنیم 🌿✨//حس ششمم در اکثر مواقع درسته پس اگه سوالی داشتین در خدمتم //هر ماه میتونم سر بزنم فقط/////درخاست ممنوع حتی برای خانومای گل⁦;⁠-⁠)⁩ممنون میشم تاپیکارو الکی نترکونین دو سال کاربر خاموش و ۳ ساله عضوم⁦(⁠ ⁠◜⁠‿⁠◝⁠ ⁠)⁠♡⁩

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظر من برا زن 163 متوسطه زیر این کوتاه 

بالا ترش بلند قد محسوب میشه

اگه این امضا رو دیدی اتفاقی نیست خدا خواسته حتی اگه شده یه صلوات برای شفای بیمار عزیزم بخونید ممنونتونم 🙏🙏🙏🙏💚 روزی ما دوباره کبوترهایمان را🕊️پیدا خواهیم کرد🌝و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت🦋و من آن روز را انتظار می‌کشم🌱حتی روزی که دیگر نباشم...   برای زندگی کردن در میان آدمیان، باید برای همه، با هر خصوصیتی که دارند، هرقدر هم نابهنجار باشد، حق وجود قائل باشیم و فقط می‌توانیم بکوشیم که از خصوصیاتشان برحسب نوع و کیفیتی که دارند استفاده کنیم. اما نه می‌توانیم امیدی به تغییرشان ببندیم، نه چنان که هستند محکومشان کنیم. این درست مصداقِ این ضرب المثل است که: زندگی کن و بگذار زندگی کنند                          🚌  ته اتوبوس...آن صندلی آخر،کنار شیشه....بهترین جای دنیاست ...

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز