بچه ها من تقریبا درسارو تموم کردم ولی تسلط ندارم یه آزمون جامع دادم دیدم همه چی یادم رفته باید جزوه و نکاتمو مرور کنم الان بتظرتون چی کااار کنم کی مرتب آزمون جامع بزنم بعد فروردین دیر نیستتت؟؟؟ خیلی استرس دارمممم کسی نیست راهنماییم کنه🥺🥺🥺😓
یه لحظه صبر کن لا به لای شلوغی و کلافگی و سخت گرفتن های زندگی خواستم یه چیزی بهت بگم. یه نگاه به پشت سرت بنداز مثل همه ی روزایی که گذشت این روزا هم میگذره خواستم بگم حواست هست دیگه؟ ما یک بار زندگی میکنیم حالا ادامه بده :)💓🌱
اخه حس میکنم چون مرور نکردم و تسلط ندارم تو آزمونا باید همش نکته هایی بنویسم ک قبلاً نوشتم وقتم برا نکته نوشتن بره نکته هایی ک شاید قبلاً نوشتم و به خاطر عدم مرور یادم رفته
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.