2777
2789
عنوان

کنکوریاااا

42 بازدید | 2 پست

بچه ها من تقریبا درسارو تموم کردم ولی تسلط ندارم یه آزمون جامع دادم دیدم همه چی یادم رفته باید جزوه و نکاتمو مرور کنم الان بتظرتون چی کااار کنم کی مرتب آزمون جامع بزنم بعد فروردین دیر نیستتت؟؟؟ خیلی استرس دارمممم کسی نیست راهنماییم کنه🥺🥺🥺😓

باید هی آزموم بدی بعدش مرور کنی 

یه لحظه صبر کن                                                          لا به لای شلوغی و کلافگی و سخت گرفتن های زندگی خواستم یه چیزی بهت بگم‌. یه نگاه به پشت سرت بنداز مثل همه ی روزایی که گذشت این روزا هم میگذره خواستم بگم حواست هست دیگه؟ ما یک بار زندگی میکنیم                                                 حالا ادامه بده :)💓🌱

باید هی آزموم بدی بعدش مرور کنی 

اخه حس میکنم چون مرور نکردم و تسلط ندارم تو آزمونا باید همش نکته هایی بنویسم ک قبلاً نوشتم وقتم برا نکته نوشتن بره نکته هایی ک شاید قبلاً نوشتم و به خاطر عدم مرور یادم رفته

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز