2777
2789
ولی کمک نکرن خدا گناه نمیشه!

متوجه نشدم کمک کردن کی ؟ 

اسی قطعا بار و فشار روحی سنگینی رو تحمل می‌کنه 

اینجا با یک حرف کسی رو نمیشه نجات داد 

باید حتما با یک مشاور صحبت کنه 

کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔

همسایه ما خودشو از پنج طبقه پایین انداخت ،دوربینای مداربسته ساختمان لحظه سقوطشو نشان میده که چطور با سر به تیر برق کوچه برخورد می‌کنه چطور زانو و استخوان رانش جدا میشه اما موقع برخورد به زمین نمیره والان با واکر راه می‌ره ونمرده 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیز دلم اصلا به خودکشی فکر نکن هنوز به خدا توکل کن که نجاتت بده 

من خودم تجربه داشتم 

به خودکشی فکر نمی‌کردم اما یکجایی از زندگی واقعا دلم مرگ می‌خواست و از خدا خواهش میکردم 

خداروشکر اون روزها به هر سختی بود گذشت 

کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔

N ساله بهم يه نگاهم نكرده خيالت راحت

کاش میتونستی بگی مشکلت چیه 

گاهی مشکل خودمون هستیم 

بنده خوبی نیستیم 

یعنی عبادات هامون رو درست انجام نمی‌دهیم ولی از خدا می‌خوایم نگاهمون کنه 

شاید مشکل خودمونیم خواهر 

من خودم وقتی کاملا سست شدم و از نماز و کلا خدا فاصله گرفتم با مشکلات زیادی روبه رو شدم 

ولی حالا از وقتی که نماز میخونم و روزه میگیرم واقعا احساس آرامش میکنم 

کاش میتوانستم به زمان تو سفر کنم .. دوباره خندیدنت را ببینم .. بهت میگفتم نگران نباش این حادثه تلخ زندگیت یک روزی فراموش میشه ...ناراحت و غمگین نباش گرچه بزرگ بشی زخم قلبت خوب نمیشه اما وقتی بزرگ بشی حالت خوب میشه ... 💔

بله گناه

** کاربر گرامی اگر امضامو دیدی.🍀                                    و برای شادی و سلامتی و ظهور آقا امام زمان( علیه‌السلام) صلوات فرستادی بگو تا من هم هدیه به شما صلوات بفرستم سپاسگزارم 🌿🦋                                                     اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم.                     اللهم عجل لولیک الفرج بحق امام حسین علیه السلام.  هر  جا که هستی همراه من سه بار بگو صَلَّی اللهُ عَلَیکَ یا اَبا عَبدِالله  )    خوشحال میشم صفحه اول این تاپیک رو مطالعه کنید لینک تاپیک..بزنید رو این متن ..شاید ديدن اين متن اتفاقی نبوده و شما به تاپیک امام زمان علیه السلام دعوت شدید :)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز