اخه خیلی هم بعد بخشنده بودن وقتی اغراق بشه بچه ممکنه به هوای این مسئله وظایفش رو انجام نده... نباید بترسه ولی باید بدونه که یه روزی حسابی هست بابت کاراش
مثل معلم یا مادر که در طول سال همه جور محبت و دلسوزی و اموزشی میده و در اخر سال انتظار نمره خوب ازمون داره و اگه اهمال کنیم تنبیه مون میکنه چون دوسمون داره .
البته نمیدونم بچه ها چندسال شونه
چون در هر طیف سنی یه مدل دیگه باید با بچه حرف زد.
فک کنم مثال مادر بهتره اگه سنشون خیلی کمه