2777
2789
عنوان

مذهبیا

144 بازدید | 9 پست

بچه های کوچیکمون میان میگن ک آجی در مورد خدا و ائمه برامون بگو ک بیشتر بشناسیم شما ها اگ ی جمله قشنگ بلدید بگین ک همیشه تو ذهنشون بمونه 

ب هیچ وجه درخواست دوستی نمی‌پذیرم 👿 کاربری دست دو نفره 👭 ... هر بژی کورد 

آدمهای خیلی خیلی خوب و مهربون که خدا انتخابشون کرد تا به ما آدمعا کمک کنند راهنماییمون کنن تا تو زندگی راه درست رو یاد بگیریم و درست زندگی کنیم تا بتونیم دوباره برگردیم پیش خدا (البته بستگی داره به سن بچه)

آدمهای خیلی خیلی خوب و مهربون که خدا انتخابشون کرد تا به ما آدمعا کمک کنند راهنماییمون کنن تا تو زند ...

مرسی عزیزم 

ب هیچ وجه درخواست دوستی نمی‌پذیرم 👿 کاربری دست دو نفره 👭 ... هر بژی کورد 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها رو از خدا نترسونید  خدا رو شبیه معلم بگید یعنی در عین اینکه  باید از معلم حساب ب ...

ن نمیترسونم میگم ک همه زندگی ما از اونه و خیلییی مهربون و بخشنده 

ب هیچ وجه درخواست دوستی نمی‌پذیرم 👿 کاربری دست دو نفره 👭 ... هر بژی کورد 

گفتی جمله‌ی قشنگ،یاد یه خاطره افتادم:

پسرم وقتی سه چهار ساله بود گفت چرا من هر جا میرم آفتابم باهام میاد؟

گفتم چون دوستت داره.اونم خیلی ذوق کرد.

....و پسرم اینو برا خواهرم تعریف می‌کنه.بعد ده پونزده سال خواهرم اینو‌یادش بوده و یاد آوریش کرد برامون.خودم خیلی از کار اون موقعم خوشم اومد.


حسین جان❤️سلام من بر تو باد در تک تک روزهایی که جهان هست،ماه و خورشید هست،آسمان هست،...امااااا من نیستم😍امام زمانم،اگر مرگ به سراغم آمد و هنوز یکدیگر را ندیده بودیم،فراموش نکن من خیلی دیدنت را آرزو میکردم🥹🌸وقتی غبار فتنه نشست/رحمی مباد بر ستم مزدور جیره خوار کنید👊💪 امروز(۲/بهمن/۱۴۰۲)نگران از دست دادن کاربریم نیستم🍂🍂خدای قشنگم؛خدای من♥️این روزها بیشتر حواست به من باشد!میگویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است...حواست باشد که من شکست نخورم!من هنوزم تو را به نام قاضی الحاجات میخوانم؛حتی اگر همهی التماسهایم را نادیده بگیری...هنوز هم تو را الرحمن الراحمین میدانم؛حتی اگر سخت بگیری...هنوز هم تو همان خدایی! اما من...نگذار که از دست بروم عزیز دلم😍من امیدم به توست...برای دلم امن یجیب بخوان!امن یجیب بخوان تا آرام شود این مضطرب...تا آرام گیرد این قلب نا آرام من...♥️❤️❤️،یادمان باشد که ما خون دادهایم🇮🇷یک بیابان مرد مجنون دادهایم🇮🇷یادمان باشد پیام آفتاب🇮🇷دست نااهلان نیفتد انقلاب🇮🇷هالووین جن میشن،ولنتاین رل میشن،کریسمس مسیحی...محرم که میشه همه آریایی هستن،عرب نمیپرستن،حالام موقع جنگ میگن چرا به شیخ نشینهای عرب حمله کردین😆

ن نمیترسونم میگم ک همه زندگی ما از اونه و خیلییی مهربون و بخشنده  


اخه خیلی هم بعد بخشنده بودن وقتی اغراق بشه بچه ممکنه به هوای این مسئله وظایفش رو انجام نده... نباید بترسه ولی باید بدونه که یه روزی حسابی هست بابت کاراش 

مثل معلم یا مادر که در طول سال همه جور محبت و دلسوزی و اموزشی میده و در اخر سال انتظار نمره خوب ازمون داره و اگه اهمال کنیم تنبیه مون میکنه چون دوسمون داره .

البته نمیدونم بچه ها چندسال شونه 

چون در  هر طیف سنی یه مدل دیگه باید با بچه حرف زد. 

فک کنم مثال مادر بهتره اگه سنشون خیلی کمه

این ربطی به مذهب نداره

مربوط به روانشناسی و تربیت فرزنده.


اگر زیر۱۰سال هستن خدارو با نعمتها و مهربونی هاش معرفی کنید.

مثلا خدایی که گل رو آفریده

پدرمادر مهربون داده

و...

هرگز خدا رو وسیله ترسوندن بچه قرار ندید

از معاد نگید

از جهنم

از حساب کتاب


فقط مهر و محبت

خدا هم بگید مثل یه نوری تو آسمونه

[خدایا منو ببخش برا همه درهایی که زدم ولی خونه تو نبود] 

گفتی جمله‌ی قشنگ،یاد یه خاطره افتادم: پسرم وقتی سه چهار ساله بود گفت چرا من هر جا میرم آفتابم باهام ...

چقد قشنگ 

ب هیچ وجه درخواست دوستی نمی‌پذیرم 👿 کاربری دست دو نفره 👭 ... هر بژی کورد 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  14 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش