2777
2789
عنوان

حفظ قران

| مشاهده متن کامل بحث + 1205 بازدید | 56 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب طرف ک نمیتونی بش بگی چی؟؟؟چکار کنیم تا گناهش بخشیده بشه

حلالیت بگیریم بجاش کارهای نیک انجام بدیم دعاو ذکر...

واسه ظهور و سلامتی حضرت عشق مهدی  فاطمه  ی صلوات میفرستین هرکی فرستاد به من بگه منم واستون میفرستم 😍😍😍😍😍❤️🌸🌸🌸من به قدرت خدا ایمان دارم😍😍😍قدرت خدا مافوق قدرت هاست 🌼🌼پس هیچ وقت ناامید نمی شوم و به رحمتش امیدوارم🌼🌼🌾🌼

دوستم جسارت نباشه شما قرآن رو حفظ هستید

علاقه دارم و ان شاءالله اولاشم

واسه ظهور و سلامتی حضرت عشق مهدی  فاطمه  ی صلوات میفرستین هرکی فرستاد به من بگه منم واستون میفرستم 😍😍😍😍😍❤️🌸🌸🌸من به قدرت خدا ایمان دارم😍😍😍قدرت خدا مافوق قدرت هاست 🌼🌼پس هیچ وقت ناامید نمی شوم و به رحمتش امیدوارم🌼🌼🌾🌼

امروز ک ۶ ماه رمضونه من ۳ جز از قرآن عبم نمیدونم چجوری خودمو ب جز۶ برسونم اصن میشه تو یه روز 

عزیز اگه سخت نیست برات جز های تند خوانی رو دانلود کن جز هاش میخونه نیم ساعت طول نمیکشه میتونی توی یه روز دو جز قران بخونی

من کنکوریم یکم برام سخته الان  بخوام زیاد وقت بذارم شاید نهایت نیم ساعت بتونم

خب اول کنکورتونو بدین کنارش کم کم حفظ کنید

واسه ظهور و سلامتی حضرت عشق مهدی  فاطمه  ی صلوات میفرستین هرکی فرستاد به من بگه منم واستون میفرستم 😍😍😍😍😍❤️🌸🌸🌸من به قدرت خدا ایمان دارم😍😍😍قدرت خدا مافوق قدرت هاست 🌼🌼پس هیچ وقت ناامید نمی شوم و به رحمتش امیدوارم🌼🌼🌾🌼

خیلی حس خوبیه به نظرم  گاهی قرآن میخونم  ولی خب آنقدر خوندم جایگاه حافظ های قرآن بالاست ...

عزیزم معمولا ما از چیزایی امتحان میشیم که فکر میکنیم رعایت کردنش سخته برامون ، 

اما اگر همون رو رعایت کنیم چون شدیدا نفسمون رو زدیم بیشتر از چیزی که تصور کنیم ما رو پیس خدا عزیز میکنه حتی اگر به نظرمون کوچیک باشه 

یه ترک گناه خیلی می ارزه تا بخوایم کلی مستحبات مثل حفظ قرآن انجام بدیم 

خب طرف ک نمیتونی بش بگی چی؟؟؟چکار کنیم تا گناهش بخشیده بشه

یه مدت باهاش حرف بزن بعد مخشو بزن بگو یه چیزی بگم ناراحت نمیشی عزیز اون بهت میگه بگو تو هم بگو خیلی خوبی ببخشید قبلا ناخواسته غیبتت کردم فلان اینا 😂ان شالله ببخشه

به شدت هم حق الناسه اگه زنده‌س و برات مهمه بخشیده بشی باید بهش بگی چاره دیگه ای نداری

نه اگر ببینه گفتنش ضرر بیشتری داره و ممکنه بینشون شکرآب بشه و قهر و...پیش بیاد میتونه در حالت کلی بگه حلال کن دیگه اشاره نکنه راجب چی و حتما هرروز از طرف اون خیرات یا استغفار یا صلوات بده 

من پرسیدم بمن که اینجوری حواب دادن دیگه نمیدونم

به شدت هم حق الناسه اگه زنده‌س و برات مهمه بخشیده بشی باید بهش بگی چاره دیگه ای نداری

اهل غیبت نیستم اصلا همه میدونن ولی خب انسانم چن وقت پیش یه مسئله پیش اومد طرف یه کاری کرد عصبی شدم ازدست ک چرا فلان کارو کرد اینا ولی تهمت اینا اصلا اهلش نیستم در حد غر زدن بود پشت سر طرف

وخب میونه آنچنانی ندارم باش برم بگم منم وسواس دارم رو این مسائل با خیرات حل میشه؟؟؟؟

خب طرف ک نمیتونی بش بگی چی؟؟؟چکار کنیم تا گناهش بخشیده بشه

اگه واقعا نمیتونیم از طرف حلالیت بگیریم مثلا با اینکار آبروی خودمون میره اینجور مواقع باید رد مظالم بدیم..مثلا یه صدقه به نیازمند از طرف اون شخص..صلوات یا استغفار کردن در حق اون شخص..و امثال این کارها 

اگه واقعا نمیتونیم از طرف حلالیت بگیریم مثلا با اینکار آبروی خودمون میره اینجور مواقع باید رد مظالم ...


بخشیده میشه واقعا؟؟؟؟من اصلا اهلش نیستم بالاتری توضیح دادم جریانو

عزیزم معمولا ما از چیزایی امتحان میشیم که فکر میکنیم رعایت کردنش سخته برامون ،  اما اگر همون ر ...

یه چیز بگم بااین حرفتون پشیمون شدم از حفظ 

منم مثل خیلیا نماز قضا روزه قضا دارم 

اما حق ناس نمیدونم واقعا مگر اینکه غیبت باشه که فک نمیکنم کسی باشه که غیبت نکرده باشه 

اما نمیدونم تا کی میتونم نماز و روزه های قضا رو کامل ادا کنم 

یا اگه غیبت داشتم چطور جبران کنم اصلا روی گفتن و حلالیت گرفتن ندارم 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792