2777
2789
عنوان

حفظ قران

| مشاهده متن کامل بحث + 1205 بازدید | 56 پست
نه اگر ببینه گفتنش ضرر بیشتری داره و ممکنه بینشون شکرآب بشه و قهر و...پیش بیاد میتونه در حالت کلی بگ ...

نه جانم فقط اگه فوت کرده باشه میتونی از طرفش خیرات بدی ولی زنده باشه حتما باید ببخشه

خداوند غیبت کننده رو تا وقتی شخصی که غیبتشو کرده نبخشدش نمیبخشه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اهل غیبت نیستم اصلا همه میدونن ولی خب انسانم چن وقت پیش یه مسئله پیش اومد طرف یه کاری کرد عصبی شدم ا ...

نه متاسفانه

اگه واقعا اون دنیات برات مهمه باید  بهش بگی و حتما هم میبخشه

غیبت بقدری گناه بزرگیه که طبیعیه بخاطر بخشش گناهش اذیت بشی

نه متاسفانه اگه واقعا اون دنیات برات مهمه باید  بهش بگی و حتما هم میبخشه غیبت بقدری گناه بزرگ ...

ان شالله خدا و بعدش ایشون ببخشه دعا کن زیارتی برم ک از طریقش حلالیت بطلبم

ممنونم گلم

یه چیز بگم بااین حرفتون پشیمون شدم از حفظ  منم مثل خیلیا نماز قضا روزه قضا دارم  اما حق ...

 

عزیزم من واقعیتو گفتم و الا حفظ قرآن یکی از مستحباتیه که خیلیم ثواب داره ، اما چون شما قصدتون کاریه که اون دنیا دستتونو بگیره گفتم حقیقت اینه  و الا در خوبی حفظ قرآن شکی نیست به شرطی که حافظ عمل کننده به آیات باشیم و الا عزیزم خدا لعنت کنه ابن ملجم قاتل امام علی علیه‌السلام رو ، اونم حافظ قرآن بوده نماز شب خون بوده کلاسهای قرآن داشته اونجور که من تحقیق کردم شاگرد داشته اما چرا به اون درجه از جهنم سقوط کرد؟ 

چون پیرو امام زمانش نبوده، همین ، ببینیم امام زمان ما از ما چی میخواد؟ حفظ قرآن با ترک گناه و انحام واجبات یا حفظ قرآن بدون ترک گناه و انجام واجبات. 


خدایی نکرده قصد منصرف کردنتون رو نداشتم اگر ذره ای ناراحت شدین حلاا کنید چون نیتم خوب بود براتون 


درمورد بقیه حرفتون هم همه  همینجوریم عزیزم 

خدا هم آسون گرفته برامون مثلا ما شروع میکنیم به نماز و روزه قضا هر روز مثلا یک رکعت حتی اگر عمرمون کفاف نده از ما برداشته میشه چون خدا میگه این بنده ی من نیت جبران داشت و واقعا داشت  جبران میکرد، پس نگران کمبود وقت نباشید ما اگر شروع کنیم خدا خودش جبران میکنه برامون خدا خیلی مهربونه 


وای نه آبروم میره اصن میترسم برداشت بدی ازم بکنن بخدا در حد غر زدن بود غلط کردم اصن


منم مواردی داشتم دیدم هرجور حساب میکنم برم بهش بگم قهر و دلخوری ممکنه ویش بیاد پرسیدم بهم گفتن با خیران و استغفار و صلوات از طرف اونا جبران کن بعد نمازها هم دعا کن خدا تو دلشون بندازه ببخشنت 

زیارتی هم قسمت بشه کلا میگم حلالم کنید

منم مواردی داشتم دیدم هرجور حساب میکنم برم بهش بگم قهر و دلخوری ممکنه ویش بیاد پرسیدم بهم گفتن با خی ...

امروز بعد حرفایی ک دوستان زدن نتونستم بخوابم خیلی ناراحت شدم 

امروز بعد حرفایی ک دوستان زدن نتونستم بخوابم خیلی ناراحت شدم 

ببین تازمانی که داریم نفس میکشیم ینی خدای مهربان فرصت جبران داده و منتظرمونه 

پشیمانی از گناه خوبه چون باعث توبه و استغفار میشه اما ناراحتی که ناامیدی بیاره از شیطانه لعنت الله هست پس بین اینا ببین کدومی 

همه خطا داریم اما امیدوار به بخشش خداییم 

یه زنگ بزن دفتر مرجع تقلیدت خودت بپرس راحت بشی 

منکه پرسیده بودم اونجوری گفته بودن نمیدونم چرا دوستمون یکم سخت گرفت شاید به ایشون اونطوری توضیح دادن مرجع من رهبری هستن  

ببین تازمانی که داریم نفس میکشیم ینی خدای مهربان فرصت جبران داده و منتظرمونه  پشیمانی از گناه ...


منم مرجعم ایشونه از خدا که نه محاله ناامید بشم ولی اینجوری ک خواهرمون توضیح داد از بنده اش ناامید شدم میگم من ک نمیتونم بگم چی نکنه با استغفار بخشیده نشه

ممنونم از وقتی ک گذاشتی خواهرم امیدوارم قلبت با عشق و نور خدا بتپه 

عزیزم می دونم چند سالی می گذره از تایپیک تون، اما برای انگیزه می تونید وارد کانال ایتا، به نام انگیزشی |حفظ قرآن بشید، خیلی کمک کننده است 🌹



این متن کپی کنید در ایتا، لینکش می یاد



انگیزشی | حفظ قرآن🪴


•⊰📖💌⊱➠@angizeshe8

 فاصله‌‌ٔ بین‌ تو‌ و‌ اهدافت یک‌ کلمه است:«اراده»🌱این‌ فاصله‌ را پر کن و باور‌ کن‌ هدفهایت‌ از آن چیزی‌ که‌ فکر میکنی به‌ تو‌ نزدیکتر هستند.🕊️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز