2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اگرم ارزون بشه فوقش مثلا از گرمی  ۳۱۰۰ بشه ۳ میلیون... یعنی گرمی ۱۰۰ هزار تومن ارزون شه.. اما اگر گرون شه کسی جلودارش نیست.  سال ۱۴۰۳ سال ارزونی نیست

تجربم از کنترل pco و ریزش مو بعد از سالها دردسر و خرج اضافه: سراغ داروی گیاهی نرید. داروی هورمونی گاهی کمک کننده است اما داروی اصلی نیست. درمان طلایی که بهش رسیدم و خوب شدم قرص قند با دوز متوسط و مدت طولانیه. حتی اگر قندتون تنظیمه. چون یکی از دلایل اصلی pco مقاومت به انسولینه به قرص قند عالی جواب میده. فقط باید تحت نظر پزشک مصرف بشه.

اگرم ارزون بشه فوقش مثلا از گرمی  ۳۱۰۰ بشه ۳ میلیون... یعنی گرمی ۱۰۰ هزار تومن ارزون شه.. اما ا ...

چون گرمی سه میلیون خیلی زیاد مشتری کم میشه برای خرید 

گفتم شاید بیاد پایین

لا حَبیبَ اِلا هُو اَهلُه
چون گرمی سه میلیون خیلی زیاد مشتری کم میشه برای خرید  گفتم شاید بیاد پایین


تو ایران چیزی ارزون نمیشه

مردم ایران هم هر چیزی گرونتر بشه حرصشون برای خریدن بیشتر میشه

چون گرمی سه میلیون خیلی زیاد مشتری کم میشه برای خرید  گفتم شاید بیاد پایین

نه سال دیگه میگن قیمت عادیش ۴.۵ هست. طلا مثل خونه نیست اگر نخرن خیلی ارزون شه. چون کالای مصرفی نیست. یه چیزیه که ذاتا ارزش داره.مثلا الماس هرچی هم بی مشتری باشه ارزون نمیشه. حالا بازم مشورت بگیر  

تجربم از کنترل pco و ریزش مو بعد از سالها دردسر و خرج اضافه: سراغ داروی گیاهی نرید. داروی هورمونی گاهی کمک کننده است اما داروی اصلی نیست. درمان طلایی که بهش رسیدم و خوب شدم قرص قند با دوز متوسط و مدت طولانیه. حتی اگر قندتون تنظیمه. چون یکی از دلایل اصلی pco مقاومت به انسولینه به قرص قند عالی جواب میده. فقط باید تحت نظر پزشک مصرف بشه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز