هرسال برای بچه ها و نوجوان های فامیل شوهرم عیدی میخرم ولی هیچ وقت شوهرم نمیگه برا خواهرزاده هات هم بده و....البته خودم میدم ولی همیشه ناراحتم که اونا رو در نظر نمیگیره و منم از پول عیدی که خانواده م میده به خواهرزاده هام میدم الان گفتم باید یه مقدار هم برای عیدی در نظر بگیری خودشو زد به کوچه علی چپ گفت چه عیدیی؟؟!!! خیلی بدم اومد ازش امسال هیچ هدیه ای برای اطرافیانش نمیدم تا ببینه بیشعوری یعنی چه
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من واسه برادرزادهام عیدی میدم 6 تا بودن نفری 50 امسال شدن 8 تا... شوهرم یه دونه برادر زاده داره چندبار گفتم عیدی بده میگه نمیخواد خوددم بهش نمیدم😁 به من چه
مادرشوهرم سکه پارسیان میده به بچم در حد 300
والسلام
فقط 19 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !
1
5
10
15
20
25
30
35
40
خدایا بی پناهم، گوشه آغوش خود جاکن مرا شبهایی تو زندگیم بود که خیال میکردم زیر انبوه رنج متلاشی خوام شد، اما صبح شد.... مدام به خودت بگو به مو میرسه ولی پاره نمیشه🤗🤗و خدا بند میزنه دلهایی را که هیچکس جز خودش از شکسته بودنشون خبر نداره🌹🌹🌹
شما مطلقا نرو خرید . بذار حتی اگر میخواد عیدی بده نقدی حساب کنه دیگه همچیزی نگو ولی وقتی خواهر زاد ...
حتما میکنم این کارو میگه خواهرات چیزی نیستن سالی یه بار میری خونشون منم همیشه تمام مهمونی هام تولدا خانواده ی شوهرمو دعوت میکنم به اونا ارزش دادم که پر رو شده شوهرم باور کن به اونا اهمیت ندم بدتر زندگیمم بهم میزنن
اونا اصلا رسم عیدی و کادو ندارن... من عروسیشون شدم دوره عقد هر عید تولد کادو بردم اونا هم مجبور شدن کادو بگیرن دیگه یاد گرفتن
فقط 19 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !
1
5
10
15
20
25
30
35
40
خدایا بی پناهم، گوشه آغوش خود جاکن مرا شبهایی تو زندگیم بود که خیال میکردم زیر انبوه رنج متلاشی خوام شد، اما صبح شد.... مدام به خودت بگو به مو میرسه ولی پاره نمیشه🤗🤗و خدا بند میزنه دلهایی را که هیچکس جز خودش از شکسته بودنشون خبر نداره🌹🌹🌹