هرسال برای بچه ها و نوجوان های فامیل شوهرم عیدی میخرم ولی هیچ وقت شوهرم نمیگه برا خواهرزاده هات هم بده و....البته خودم میدم ولی همیشه ناراحتم که اونا رو در نظر نمیگیره و منم از پول عیدی که خانواده م میده به خواهرزاده هام میدم الان گفتم باید یه مقدار هم برای عیدی در نظر بگیری خودشو زد به کوچه علی چپ گفت چه عیدیی؟؟!!! خیلی بدم اومد ازش امسال هیچ هدیه ای برای اطرافیانش نمیدم تا ببینه بیشعوری یعنی چه