2777
2789
عنوان

اگه پسر بودید

197 بازدید | 33 پست

یه دختر با قد ۱۷۰ چشم عسلی ک کمرش باریکه و اندامش خوبه پوستشم روشنه و قیافه خیییلی خفن هم نمیگم اما از نظر اکثرا خوب باشه رو ول میکنید می‌رید با 


ی دختر با قد کوتاه و پوست سبزه ک خیلی زیادی لاغره و صورتش هم بد نیست اما اکثرا میگن از اولیه زیباتر نیست 


فقط چون اولیه گاهی عصبی میشد و نمیزاشت با دخترا حرف بزنید؟😐

خدا همیشه بهت یه شانس دیگه میده خدا وقتی زمین خوردی دستتو میگیره خدا دردات رو تسکین میده و چیزی رو میبینه و میشنوه که تو نمی‌بینی و نمیدونی ،کافیه به خدا اعتماد کنی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اگ پسر بودم نمی رفتم تو رابطع

نباید بگم درست میگی ولی خودمم پسر بودم نمیرفتم 

فقط این سوال برام پیش اومد😂

خدا همیشه بهت یه شانس دیگه میده خدا وقتی زمین خوردی دستتو میگیره خدا دردات رو تسکین میده و چیزی رو میبینه و میشنوه که تو نمی‌بینی و نمیدونی ،کافیه به خدا اعتماد کنی

همه چی قیافه نیست

به شکیرا خیانت شد 

به بیانسه خیانت شد 

نه قدرت نه قیافه نه پول مردو نگه نمیداره مرد باید ذات درستی داشته باشه کسی ک خیانت میکنه خودش مشکلداره نه ما 🙃

و خدا معجزه میکند !🌱💛

نهههه😑 خدایی اینقدرم لاشی نیستن فکر کنم

ولی ی بنده خدایی رو میشناسم ک رفت 

و دختر دومیه هم نامزد سابق دوست صمیمیش بود:/

خدا همیشه بهت یه شانس دیگه میده خدا وقتی زمین خوردی دستتو میگیره خدا دردات رو تسکین میده و چیزی رو میبینه و میشنوه که تو نمی‌بینی و نمیدونی ،کافیه به خدا اعتماد کنی

من پسرم آدم باید همه جوانب رو بسنجه ۱۷۰ چشم عسلی اگه بقیه چیزاش باب دل آدم‌نباشه به هیچ دردی نمیخوره 

ملورین بابا❤️ دخترم چشمای معصوم تو رو نمیزارم کسی از من بگیره تو دلیل این نفس کشیدنی تو نباشی دل من هی میگیره توی این شبای بی ستارگی تو برام ستاره ای خوب میدونی کاری کردی که بخندم با نگات تو برام بخند تا هرجا میتونی تو برام معنی زنده بودنی تو رو تا ابد تو قلبم میزارم تو دلیل این نفس کشیدنی عشق من تویی که با هر نفست انگاری صاحب خوشبختی منم دخترم با تو قشنگه زندگی وقتی باشی دل به دریا میزنم❤️اکانت davin31مال منه که تعلیق شده
من اوّلی رو انتخاب می کردم. خوب حق داشته عصبی بشه راجع به چنین موضوعی و این خودش علاقه ی اون دختر ر ...

خب اولیه دوسش داشته:) ولی دومیه بهش اجازه میده با هر دختری میخاد حرف بزنه و پسره هم همش میگه اخیش از دست غرغرای قبلی راحت شدم و این زووور داره

خدا همیشه بهت یه شانس دیگه میده خدا وقتی زمین خوردی دستتو میگیره خدا دردات رو تسکین میده و چیزی رو میبینه و میشنوه که تو نمی‌بینی و نمیدونی ،کافیه به خدا اعتماد کنی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بی احساس

anjeloos | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش