2777
2789
عنوان

هفت سین من 📷

1323 بازدید | 34 پست

ما داریم میریم سفر و سال تحویل نیستیم ولی من همیشه دوست دارم هفت سین بچینم 

امسال پسرم تو کلاس هنر هفت سین درست کرده از اونا استفاده کردم و البته تعداد سین هام ناقص بود از سیم و سینی استفاده کردم 

خیلی هم سلیقه به خرج ندادم وقت نداشتم با حداقل امکانات 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سیم و سینی 😀😆

سال عالی داشته باشید دست گل پسرت درد نکنه

👇❤دو تا بچه بودن توی شکم مادر.اولی  میگه تو به زندگی بعد زایمان اعتقاد داری؟ دومی: آره حتما. یه جایی هست که میتونیم راه بریم شاید با دهن چیزی بخوریم. اولی: امکان نداره. ما با جفت تعذیه می شیم. طنابشم انقد کوتاهه که به بیرون نمی رسه. اصلا اگه دنیای دیگه هم هست چرا کسی تاحالا از اونجا نیومده بهمون نشونه بده. دومی: شاید مادرمونم ببینیم. ولی مگه تو به مامان اعتقاد داری؟ اگه هست پس چرا نمی بینیمش؟ دومی: به نظرم مامان همه جا هست. دور تا دورمونه. اولی: من مامانو نمی بینم پس وجود نداره. دومی: اگه ساکت ساکت باشی صداشو می شنوی و اگه خوب دقت کنی حضورشو حس می کنی.مثل دنياي امروز ما و خدايي كه همين نزديكيست😍...........
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

باب الحوائج

hadiseeeee | 36 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز