baharjanha مدیر استارتر عضویت: 1402/09/16 تعداد پست: 625 عنوان پری نمیاد 104 بازدید | 18 پست بچه ها من الان بعد ۷۰ روز ، چهار روزه لکه بینی دارم و پری نمیاد تورو خدا بگید چیکار کنم بیاد خسته شدم از درد کمر 1402/12/22 | 00:30 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
_آبنبات_چوبی_ عضویت: 1402/06/29 تعداد پست: 235 دکترنمیری چرا میشه دعاکنی خدا یه نی نی سالم و خوشگل بهم بده🥺❤️🥲
باران۷۳۹ عضویت: 1402/05/01 تعداد پست: 828 چندسالته نکنه داری یائسه میشی؟ روپای شکسته خودت راه بروامادستتوروشونه کسی نزار💔
_آبنبات_چوبی_ عضویت: 1402/06/29 تعداد پست: 235 @شاباله بی ناموس چراا میشه دعاکنی خدا یه نی نی سالم و خوشگل بهم بده🥺❤️🥲
_آبنبات_چوبی_ عضویت: 1402/06/29 تعداد پست: 235 عزیزم روزی دوبار چایی نبات و دارچین زنجبیل زیاد بخورمن پودرشو زیاد میریزم توچایی پری میاد میشه دعاکنی خدا یه نی نی سالم و خوشگل بهم بده🥺❤️🥲
baharjanha مدیر استارتر عضویت: 1402/09/16 تعداد پست: 625 دکترنمیری چرا رفتم یک سال و نیمه.دقیقا تا اقدام کردم برای بچه دوم پریودام ب هم ریخت
_آبنبات_چوبی_ عضویت: 1402/06/29 تعداد پست: 235 البته من تنبلی تخمدان دارم پریود یا نمیشمیا بشمم معمولا ی لک تموم میشهاون چاییو میخورم ب خونریزی میوفتم میشه دعاکنی خدا یه نی نی سالم و خوشگل بهم بده🥺❤️🥲
baharjanha مدیر استارتر عضویت: 1402/09/16 تعداد پست: 625 دکتر.سونوگرافی.دارو و قرص بعدشم پریودمیشی سونو رفتم خوب بوده آزمایش خوب بوده ولی دکتر گفت تنبلی داری گفتم اینا که خوبه ، گفت ذخیره تخمدانم ب سنت زیاده
baharjanha مدیر استارتر عضویت: 1402/09/16 تعداد پست: 625 عزیزم روزی دوبار چایی نبات و دارچین زنجبیل زیاد بخور من پودرشو زیاد میریزم توچایی پری میاد دارم میخورم ولی فایده نداره