2777
2789
عنوان

نبود فرزند

| مشاهده متن کامل بحث + 2799 بازدید | 68 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم ،خیلی سخته ولی آرزو میکنم از این به بعد همیشه برایت اتفاقهای خوبی بیوفته

دیگه حتی رمقی برای آرزو نمونده😭 برای پسرم همه نذر و دعایی کرده بودم که سالم بغلش کنم. الان دیگه نمیدونم دست به دامن کی و چی بشم که جواب بگیرم😭

برای پسر عزیزتر از جانم که زود پرکشید💔 چه عاشقانه ای بنویسم ،که دلتان برایم بلرزد!؟‌وقتی نه دستانش را گرفته ام،نه در آغوشش کشیده ام،و نه او را بوسیده ام ...!من فقط از دور،او را در خویش گریسته ام ..عشق میان ما...معصوم ترین عشق تاریخ جهان بود ...🖤😭💔گریه می‌کنم از ترسِ عمرِ زیاد بعد از تو؛ عزیزم...😭 دل که نه ؛ جانم برایت تنگ شده است!💔گذشته ای که حالمان را گرفته است آینده ای که حالی برای رسیدنش نداریم و حالی که ،حالمان را بهم میزند چه زندگی خوبی ...😞
عزیزم خیلی ناراحت شدم منم تازه سقط کردم. واسه شما که خیلی سخت تره‌. خواهر عزیزم 💔💔💔💔💔

فدات بشم عزیزم

انشالله خدا بهت صبر بده 

هر روز عکساش و میبینم فیلماش و ببینم گریه میکنم

انگار دیگه زندگی معنی نداره برای خودم و خانواده ام

روز محشر به خدا خواهم گفت           آنکه از من تو گرفتی همه جانم بود
عزیزم خیلی ناراحت شدم منم تازه سقط کردم. واسه شما که خیلی سخت تره‌. خواهر عزیزم 💔💔💔💔💔

انشالله خدا دامنت و سبز کنه

برا منم دعا کنید لطفا تا خدا بهم آرامش بده

روز محشر به خدا خواهم گفت           آنکه از من تو گرفتی همه جانم بود
فدات بشم عزیزم انشالله خدا بهت صبر بده  هر روز عکساش و میبینم فیلماش و ببینم گریه میکنم انگا ...

راستش منم دخترتون و دیدم کلی اشک ریختم. چه فرشته کوچولوی مظلومی. به خدا این دنیا خیلی بیرحمه.😢😢😢😢

خیلی بی رحمه 

ببخشید اگه نارحتتون کردم

من و همسرم خیلی سختی کشیدیم تو زندگی، دلخوشیمون دخترمون بود که اونم اینجوری شد.

😭😭😭

روز محشر به خدا خواهم گفت           آنکه از من تو گرفتی همه جانم بود
بعد از هلسا دختر قشنگم نتونستیم هنوز زندگی کنیم.

دقیقا مثل من و همسرم💔با رفتنش کل زندگیمو برد شدیم مرده متحرک .. با پوست و جون درکتون میکنم .. جالب اینجاس خدا دردو داد ولی صبرشو نه🖤

 🖤دخترم🖤
دقیقا مثل من و همسرم💔با رفتنش کل زندگیمو برد شدیم مرده متحرک .. با پوست و جون درکتون میکنم .. جالب ...

عزیزم خدا بهتون صبر بده 

من که هنوز آروم نشدم بعد از گذشت چندماه انگار همین امروز بوده

من همین الانشم از فکرش بیدارم روزا هم با فکرش زندگی میکنم.

روز محشر به خدا خواهم گفت           آنکه از من تو گرفتی همه جانم بود
عزیزم خدا بهتون صبر بده  من که هنوز آروم نشدم بعد از گذشت چندماه انگار همین امروز بوده من همی ...

مثل منی خواهر😔خداروشکر کن ک دختر کوچیکتر بود حرف نمیزد شیرین کاری نمیکرد دختر من ۳ سالش بود😔لعنت به این سرنوشت ک روزوشبمونو گرف ازمون

 🖤دخترم🖤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🗣

قاتل_ننت | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792