2777
2789
عنوان

شرکت نفیس

| مشاهده متن کامل بحث + 532 بازدید | 49 پست
خب نمیخریدی  یعنی از خودت اراده نداری  البته محصولاتشون خوبه من مصرف کننده هستم و بسیار ...

نه انقد  فک میزنن که مختو میخورن بعدم هرچی گفتم بذار بعد عضو میشم اصرار اصرار که نه همین الان بیا وارد شو و خرید کن

آقایون لطفا درخواست ندید اگه تاپیک میزنم تنهام معناش این نیست که دلم میخواد با یکی که معلومه قصدش چیه چت کنم ///آقایون بیشرف دوعالمید اگه درخواست بدید اه🤬

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلا تابلوعه اونایی که میگن خوبه عضوشن😂😂

من یک زنم چلچراغ خونه. گرما بخش زندگی.لبریز از ارامش و حیا.ارزش من خیلی بالاست اونقدر که نزارم تنم باعث لذت رهگذر بشه.زن یعنی شکوه یعنی قدرت یعنی تولد یعنی گریه ی فرشته هنگام افرینشم.زن باشیم چون زن یعنی همه چیز💞💖💞
چی استفاده کردی؟

من قبلن کرم شب وروز وکرم ویتامین سی وکرم امگا369 گرفتم استفاده کردم احساس کردم صورتم شادابتراز قبل شده بخدا حتی یباراجیم گفت چی میزنی صورتت شادابترشده بعد الان یه مدتبه سرم طلا گرفتم واقعا راضیم حالاشماراضی نیستی نخرعزیزم مگه مجبوری

نه قربون شکلت  فدای این همه منفی بودنت  من عضو نیستم دارم تجربه ام و میگم حالا شما چرا ...

منم زخمی ام اخه 

انقد التماس کردن چسبیدن بهم کلی پیادم کردن اخر همه رو ربختم دور  گفتم اینجا انتقام بگیرم😂😂

من یک زنم چلچراغ خونه. گرما بخش زندگی.لبریز از ارامش و حیا.ارزش من خیلی بالاست اونقدر که نزارم تنم باعث لذت رهگذر بشه.زن یعنی شکوه یعنی قدرت یعنی تولد یعنی گریه ی فرشته هنگام افرینشم.زن باشیم چون زن یعنی همه چیز💞💖💞
منم زخمی ام اخه  انقد التماس کردن چسبیدن بهم کلی پیادم کردن اخر همه رو ربختم دور  گفتم ای ...

ببین من کاری با بازاریاب هاش ندارم 

گرچه ادم اگر تایم داشته باشه از نظر من شغل خوبیه و کاملا مناسب خانوم ها 

الان دوست من از همین شغل و تو شرکت نفیس داره ماهی ۵۰ میلیون درمیاره که نوش جونش 

ولی خداییش محصولاتش خوبه 

از مشاور هاش کمک بگیرین محصولات مناسبتون و خریداری کنین

حالا چی خریدی ازشون چه ضرری بت زدن 

اسکراب اب رسان ام ان دی  شامپو پسته  اسکراب ترک پا همه رو ریختم دور.

ببینین هر پوستی جوش بزنه یا لکه دار بشه یا هر مویی بریزه یه آلارم از داخل بدنه 

اونو باید درمان کرد 

الکی وقتمو با این شامپوها و قطره گرفتن ریزش موهام قط نشد پولمم رفت اخر رفتم دکتر یه قرص داد خوب شدم 

من یک زنم چلچراغ خونه. گرما بخش زندگی.لبریز از ارامش و حیا.ارزش من خیلی بالاست اونقدر که نزارم تنم باعث لذت رهگذر بشه.زن یعنی شکوه یعنی قدرت یعنی تولد یعنی گریه ی فرشته هنگام افرینشم.زن باشیم چون زن یعنی همه چیز💞💖💞
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پلیس فتا

ipinkkk | 4 ثانیه پیش
2791
2779
2792