2777
2789
عنوان

مبل

| مشاهده متن کامل بحث + 490 بازدید | 25 پست
ارزون ندادی؟

بیشتر نمیبردن چون اسفنجاش خوابیده بود و پارچش قدیمی

بعد ازچشمم افتاده بود شوهرم میگفت بدیم تعمیر گفتم نه مبل جدید میخوام

ب سمساری ک گفتم هیشکس نخواست.اینم شانسکی پیدا کردم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ماهم دادیم برامون بسازن 

یه طرحی و پسند کردیم ولی قیمت حاظریش بالا بود

وقای دادیم برامون بسازن به صرفه تره و با کیفیت تر

تمام مرده شویان راضی به مردن مردم هستند!!!😔 زندگی یک اثر هنریست نه، یک مسئله ریاضی بهش فکر نکن ازش لذت ببر🤩🤩یاد سهراب بخیر..!     آن سپهری که تا لحظه خاموشی گفت    تومرا یاد کنی یا نکنی.      باورت گر بشود گر نشود.   حرفی نیست.   اما نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

این خیلی داغونه

وطنم ای شکوه پابرجا،عشقم مولایم صاحب الزمان خدایا شکرت به خاطر وجود پسرهای عزیزتر از جانم بارالها هزاران بار شکرت .خدایم عزیزانم را عاقبت به خیر کن به حق بزرگیت .راه راست رو همیشه بهشون نشون بده و آنها را آنی به خودشان واگذار نکن الهی.......الهی پدرو مادرم و عزیزان رو هرجا و هر لحظه به خودت سپردم .خدایا تو که میدانی تو آرامش قلب منیییییییییی مهربان خدایم دوستت دارم....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز