2777
2789
عنوان

مهاجرت

207 بازدید | 6 پست

سلام روزتون بخیررر من دانشجو ترم اول حسابداری هستم این ترم معدل الف شدم و زبانمم خوبه دارم برای ازمون ایتلس میخونم که  بگیرمش با نمره خوب سنمم ۱۸ونیم ساله کسی اطلاع داره از  شرایط مهاجرت کع میشه با ایتلس مهاجرت کرد؟ ناگفته نمونه که ازاد میخونم🫠

آیلتس بگیری معدل دانشگاهتم اوکی باشه مهاجرت تحصیلی میتونی بکنی. دانشگاهتم مهم نیست.

🥀 همه رفتند تا زمستان شد خنده ها مردند غصه ارزان شد کو جوانی؟ آرزوها کو؟ رفته ایم از یاد،یادی از ما کو؟ به یاد جوانان وطن ام.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مراحلش چطوریه؟؟ من باید لیسانس بگیرم؟

لیسانس بگیری بهتره برای فوق پذیرش بهتره. دوره تحصیلتم کوتاه تره. لیسانس گرفتی باید به دانشگاه های مختلف درخواست بفرستی از هر دانشگاهی که پذیرش گرفتی میری سفارت کاراشو انجام میدی برای گرفتن ویزای تحصیلی و اینا. من دو ستم با معدل سیزده با ازمون دولینگو با ۴۰۰ تومن همین امسال رفت اینالیا ولی چون معدلش پایین بود دانشگاه های خوب قبول نکردن. الان تمرکزت رو بذار رو معدل و نمره آیتلس بالا. پوولم دستت میاد دلار بخر.

🥀 همه رفتند تا زمستان شد خنده ها مردند غصه ارزان شد کو جوانی؟ آرزوها کو؟ رفته ایم از یاد،یادی از ما کو؟ به یاد جوانان وطن ام.

لیسانس بگیری بهتره برای فوق پذیرش بهتره. دوره تحصیلتم کوتاه تره. لیسانس گرفتی باید به دانشگاه های مخ ...

ازمون دولینگو چیه چه دروسی امتحانه

لطفا برای رسیدن به♥️عشقم♥️صلوات بفرستین.ممنونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز