2777
2789
عنوان

مهاجرت

207 بازدید | 6 پست

سلام روزتون بخیررر من دانشجو ترم اول حسابداری هستم این ترم معدل الف شدم و زبانمم خوبه دارم برای ازمون ایتلس میخونم که  بگیرمش با نمره خوب سنمم ۱۸ونیم ساله کسی اطلاع داره از  شرایط مهاجرت کع میشه با ایتلس مهاجرت کرد؟ ناگفته نمونه که ازاد میخونم🫠

آیلتس بگیری معدل دانشگاهتم اوکی باشه مهاجرت تحصیلی میتونی بکنی. دانشگاهتم مهم نیست.

🥀 همه رفتند تا زمستان شد خنده ها مردند غصه ارزان شد کو جوانی؟ آرزوها کو؟ رفته ایم از یاد،یادی از ما کو؟ به یاد جوانان وطن ام.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مراحلش چطوریه؟؟ من باید لیسانس بگیرم؟

لیسانس بگیری بهتره برای فوق پذیرش بهتره. دوره تحصیلتم کوتاه تره. لیسانس گرفتی باید به دانشگاه های مختلف درخواست بفرستی از هر دانشگاهی که پذیرش گرفتی میری سفارت کاراشو انجام میدی برای گرفتن ویزای تحصیلی و اینا. من دو ستم با معدل سیزده با ازمون دولینگو با ۴۰۰ تومن همین امسال رفت اینالیا ولی چون معدلش پایین بود دانشگاه های خوب قبول نکردن. الان تمرکزت رو بذار رو معدل و نمره آیتلس بالا. پوولم دستت میاد دلار بخر.

🥀 همه رفتند تا زمستان شد خنده ها مردند غصه ارزان شد کو جوانی؟ آرزوها کو؟ رفته ایم از یاد،یادی از ما کو؟ به یاد جوانان وطن ام.

لیسانس بگیری بهتره برای فوق پذیرش بهتره. دوره تحصیلتم کوتاه تره. لیسانس گرفتی باید به دانشگاه های مخ ...

ازمون دولینگو چیه چه دروسی امتحانه

لطفا برای رسیدن به♥️عشقم♥️صلوات بفرستین.ممنونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز