gjtlsnd مدیر عضویت: 1400/09/13 تعداد پست: 2887 عنوان گربم مرد | مشاهده متن کامل بحث + 1096 بازدید | 80 پست افسردگی هم داشت نمیاین یه تسلیت بگین 울던 곳에서 웃게 될 거야؛ و تو خواهی خندید در جایی که قبلاً گریه کَرده بودی :))) 1402/12/11 | 00:11 5 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
gjtlsnd مدیر استارتر عضویت: 1400/09/13 تعداد پست: 2887 الان میگه کاربری دست پنج نفره😐 دست سه نفره منو مامانمو خواهرم 😐 울던 곳에서 웃게 될 거야؛ و تو خواهی خندید در جایی که قبلاً گریه کَرده بودی :)))
nazaniiiin عضویت: 1396/11/15 تعداد پست: 123831 کاربری دست منو خواهرمه الان هم ۱۷ سالم شده بیشتر تاپیک ها هم برا من نیس حرفی هس 😐😐😐 بلههه یه کاربری قبلتر گفتن کاربریتون دست شوهر عمه و شوهرخاله و بقیه اقوامه خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: ❤خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤
شکارچی_پرستوها عضویت: 1402/05/05 تعداد پست: 1134 دست سه نفره منو مامانمو خواهرم 😐 😐😐😐😂😂😂نگفتم خدایا چطور باید بهت بگم دوستت دارم که به دل خودمم بچسبه و حق مطلب ادا بشه🥰
gjtlsnd مدیر استارتر عضویت: 1400/09/13 تعداد پست: 2887 بلههه یه کاربری قبلتر گفتن کاربریتون دست شوهر عمه و شوهرخاله و بقیه اقوامه میخای گزارش بزنی گزارش بزن ولی من دارم جدی میگم 울던 곳에서 웃게 될 거야؛ و تو خواهی خندید در جایی که قبلاً گریه کَرده بودی :)))
gjtlsnd مدیر استارتر عضویت: 1400/09/13 تعداد پست: 2887 😐😐😐😂😂😂نگفتم چرا ب مسخره می گیرید من دارم جدی میگم 😐 울던 곳에서 웃게 될 거야؛ و تو خواهی خندید در جایی که قبلاً گریه کَرده بودی :)))
avashokohi عضویت: 1402/01/07 تعداد پست: 571 ببین زبون بسه چقد درد داشته ک گریه میکرده چرا نبردیش دامپزشکی معاینش کنه چقد بیوجدان