2777
2789
عنوان

قرص سقط

| مشاهده متن کامل بحث + 6976 بازدید | 128 پست
نه نیفتاد نه هفته ده هفتم بود

خوب انشالله ک راحت دفع میشه نشد و دیدی درد داری زنگ اورژانس بزن میبرتت بیمارستان راحت تری تا  تو خونه

یک طرف روزه داری با دهان خشک طرف دیگر متجاوزان اپستین با شکمی پر از گوشت انسان...اینکه از یه کشور استعمارگر با سابقه تجاوزچند سال یکبار ب کشور های مختلف توقع داشتید بیاد بزنه هزینه کنه بخاطر آزادی شما مو به تن آدم سیخ میشه از هوش و افکارتون اگر آزادی غرب باعث زجه زدن دخترامون زیر دست کفتار های متجاوز چشم و دل سیر میشه لعنت به این آزادی...آزادی که به تهدید بمب اتم و تهدید تصرف کشور و جزیره هامون رسید ...چه دوستای خوبی دارید !

خیلی درد داره؟

آره منم سقط کردم درد داره

من ک تو خونه داد میزدم 

میرفتم دستشویی آبگرم میگرفتم رو شکمم و اینا 

من تا قرص آخر رفتم یعنی 

شوهرم ک انشالله مادرش بمیره ک بفهمه چجوری بچه منو کشت

هیچوقت یادم نمیره چجوری با دستش قرص میزاشت واژنم ک بچه سقط شه 

قربون خدا برم الان داره گدایی پول میکنه چون بچه طفل خودشو کشت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا نموند  خب بهش زنگ بزن بگو بیا من درد دارم میترسم فلان

قهریم دیشب بحثمون شد سر همین ...گفتم نذاشتی مامانم بمونه گفتی خودم میمونم هستم حالا خواهرتو میفرستی ...شاید من معذب باشم از تو کمکی بخام یا مامانم روم میشه ولی خواهرتو چی بگم ...گفتم همونجور ک مامان من نموند خواهرتم میزنگی بگی نیاد نمبخام ...گفت با من یکی ب دو نکن من منم هرچی من بگم همونه منم جوابشو دادم هجوم اورد ک بزنتم 😢دوباره دهنشو وادکرد چشاشو بست...😭

خوب الان که شوهرت میگی بداخلاقه چرا از موقعیت استفاده نمیکنی بگی دکتر گفته مال استرس و اضطراب قبل و بعد بارداریه که اینطور شدی اگه همینطور ادامه بدی دورازجونت بقیه بارداریاتم اینطور میشه(البته خدانکنه میگم بگی شوهرت یه کم سربه راه بشه)اخه مردا رو بچه حساسن شاید اینطور خدا بخواد یه کم خوب بشه،هرچند من خودم دوست ندارم دروغ بگم و کارخوبی نیست وبه شوهرم از این جورکلکا نزدم ولی باتوجه به اخلاق شوهرتون که لجبازه و خودخواهن فک کنم کار بدی نباشه حالا که موقعیتش پیش اومده

خدایاشکرتتتتت♥️،اول ازهمه دعای خیر برای همه ی خواهرای عزیزم که چشم انتظار بچه ان،ان شاالله خدا دامن همه ی منتظرا رو سبزکنه(الهی آمین)🤲🏻،تاریخ۱۴۰۲/۷/۱۳بی بی چکم مثبت شد😍،،،تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱۵هم ازمایشم مثبت شد🥰،،،خدایا خودت مواظب تودلیم باش به خودت میسپارمش،میشه لطف کنین و برای سلامتیش یه صلوات بفرستید ازتون ممنونم💋،تاریخ۱۴۰۲/۸/۱۴رفتم سونو قلب و شکر خدا قلب کوچولوش تشکیل شده بود😍،تاریخ ۱۴۰۲/۹/۱۲رفتم واسه ان تی شکر خدا همه چی خوب بودو من دوباره دیدمش ااااااخ وجودمن چقدر قشنگی دلم برات آب شد🤩،تاریخ 1402/10/24رفتم واسه غربالگری شکر خدا همه چی خوب بود انقدر خوشمل بودی پسرقشنگم خدا حفظت کنه👶🏻😘،تاریخ1403/3/12اومدی بغلم پسرقشنگم خوش اومدی به زندگیمون وای که چقدر ماهی پسرم🧿😘🧿💋

قهریم دیشب بحثمون شد سر همین ...گفتم نذاشتی مامانم بمونه گفتی خودم میمونم هستم حالا خواهرتو میفرستی ...

عجب زبون نفهمیه با این وضع میخواست بزندت 

الان به اون فک نکن پس سعی کن آروم باشی نفسای عمیق بکش 

برای خودت آبمیوه و آب قند بذار نزدیکت اگه بی حال شدی بتونی بخوری 

یه دست لباس تمیز وجعبه دستمال کاغذی هم بذار 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز