نسبت به خدا بد گمان و تا امید نشو عزیزم
ماها مقصر بیشتر انتخاب های زندگیمون هستیم نمیخوام یه وقت سرزنش یا نصیحت کنم ولی این رو خطاب به همه مخصوصا خودم میگم
اونجا که باید چشمامون رو وا کنیم و عاقلانه تصمیم بگیریم نمیگیریم بعدش باید بشینیم سر چوب اشتباهاتمون
الان که دیگه گذشت زمان به عقب برنمیگرده ولی بشینه داداشت یه تصمیم عاقلانه و درست بگیره برای زندگیش
حالم بد شد از رفتار دختره. آدم خجالت میکشه واقعا