ممنونم بله مابقی مثل اخلاق و رفتار و شخصیت شون و خانواده خوبه و تفاهم داریم ولی خیلی میترسم باز هر چی هم خوب باشن تا آدم باهاشون زندگی نکنه متوجه نمیشه از بس توی سایت دیدم زندگی شون به مشکل برخورده خیلی استرس دارم
و آمادگی شو هم ندارم از لحاظ فکری دوست داشتم در مورد ازدواج خیلی مطالعه کنم هیچی بلد نیستم نسبت به رفتار و فکر کنم خیلی جدی و سرد برخورد کنم