2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قابل توصیف نیس یه جوری حس میکنی یه چی کمه هر لحظه .هر اتفاقی رو بهش ربط میدی .



اگه این امضا رو دیدی اتفاقی نیست خدا خواسته حتی اگه شده یه صلوات برای شفای بیمار عزیزم بخونید ممنونتونم 🙏🙏🙏🙏💚 روزی ما دوباره کبوترهایمان را🕊️پیدا خواهیم کرد🌝و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت🦋و من آن روز را انتظار می‌کشم🌱حتی روزی که دیگر نباشم...   برای زندگی کردن در میان آدمیان، باید برای همه، با هر خصوصیتی که دارند، هرقدر هم نابهنجار باشد، حق وجود قائل باشیم و فقط می‌توانیم بکوشیم که از خصوصیاتشان برحسب نوع و کیفیتی که دارند استفاده کنیم. اما نه می‌توانیم امیدی به تغییرشان ببندیم، نه چنان که هستند محکومشان کنیم. این درست مصداقِ این ضرب المثل است که: زندگی کن و بگذار زندگی کنند                          🚌  ته اتوبوس...آن صندلی آخر،کنار شیشه....بهترین جای دنیاست ...

اینطوری میشم من 



ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ …
ﺗﻨﮓ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ …
ﻧﻪ ﻣﺜﻞ ﺗﻨﮕﯽ ﭘﯿﺮﺍﻫﻦ …
ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻣﻦ …
ﺷﺒﯿﻪ ﺣﺎﻝ ﻧﻬﻨﮕﯽ ﺍﺳﺖ …
ﮐﻪ ﺑﺠﺎﯼ ﺍﻗﯿﺎﻧﻮﺱ …
ﺍﻭ ﺭﺍ …
ﺩﺭ ﺗﻨﮓ ﻣﺎﻫﯽ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﺍﻧﺪ …



ماه دلم....درمون دلم دیدار توعه....چجوری آرومش کنم دلی رو که اینجور گرفتار توعه 💜

همه چی کمه هوا کمه اکسیژن بهم نمیرسه  حس خفگی حس بغض .... غریبی  ....توخونمم غریبم

هی 

خیلی بده 

اگه این امضا رو دیدی اتفاقی نیست خدا خواسته حتی اگه شده یه صلوات برای شفای بیمار عزیزم بخونید ممنونتونم 🙏🙏🙏🙏💚 روزی ما دوباره کبوترهایمان را🕊️پیدا خواهیم کرد🌝و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت🦋و من آن روز را انتظار می‌کشم🌱حتی روزی که دیگر نباشم...   برای زندگی کردن در میان آدمیان، باید برای همه، با هر خصوصیتی که دارند، هرقدر هم نابهنجار باشد، حق وجود قائل باشیم و فقط می‌توانیم بکوشیم که از خصوصیاتشان برحسب نوع و کیفیتی که دارند استفاده کنیم. اما نه می‌توانیم امیدی به تغییرشان ببندیم، نه چنان که هستند محکومشان کنیم. این درست مصداقِ این ضرب المثل است که: زندگی کن و بگذار زندگی کنند                          🚌  ته اتوبوس...آن صندلی آخر،کنار شیشه....بهترین جای دنیاست ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نی نی یار

unique_girllll | 40 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز