2789
عنوان

کیک تولد

76 بازدید | 12 پست

تولد مادرمه خواهرم گف تو کیک بخر بقیه وسایل و کادوها برا من من مریضم و نمیتونم برم بیرون اگه چیزی هم نخرم ممکنه ناراحت شه  نمیدونم تصمیم گرفتم خودم کیک درست کنم بنظرتون کیک خیس که با پودرای مختلف و سس شکلات و کارامل تزعین بشه بده واسه تولد ؟چیکار کنم 😪😣

خودت درست کن 

کیک خیس خوبه 

اگه خامه قنادی داشتی می تونستی کیک شکلاتی درست کنی با خامه تزئین کنی 

خداجونم یه چیزی ازت می خوام نه نگی ها ،میشه من دیر بمیرم ؟! اخه نمی خوام بچه ام هم مثل خودم بی مادر بزرگ بشه ،تو که بی مادری نکشیدی ببینی چه دردیه 😔😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من این کیک رو چند روز پیش درست کردم 

خداجونم یه چیزی ازت می خوام نه نگی ها ،میشه من دیر بمیرم ؟! اخه نمی خوام بچه ام هم مثل خودم بی مادر بزرگ بشه ،تو که بی مادری نکشیدی ببینی چه دردیه 😔😔
خودت درست کن  کیک خیس خوبه  اگه خامه قنادی داشتی می تونستی کیک شکلاتی درست کنی با خامه ت ...

خامه ندارم ولی شکلاتو. پودر پسته و نارگیل و ... و کارامل و سس شکلات هس.     با خامه صبحانه نمیشه خامه کیک درست کرد؟

خامه ندارم ولی شکلاتو. پودر پسته و نارگیل و ... و کارامل و سس شکلات هس.     با خامه صبحانه ...

گاناش می تونی درست کنی تو نت دستورش هست با خامه صبحانه و شکلات آب شده 


خداجونم یه چیزی ازت می خوام نه نگی ها ،میشه من دیر بمیرم ؟! اخه نمی خوام بچه ام هم مثل خودم بی مادر بزرگ بشه ،تو که بی مادری نکشیدی ببینی چه دردیه 😔😔
گاناش می تونی درست کنی تو نت دستورش هست با خامه صبحانه و شکلات آب شده 

قیف و ماسوره دارم ولی خامه قنادی نه خامه صبحانم دارم ولی نمیدونم چطور میشه ی خامه درست کرد واسه تزعینش🥴

قیف و ماسوره دارم ولی خامه قنادی نه خامه صبحانم دارم ولی نمیدونم چطور میشه ی خامه درست کرد واسه تزعی ...

عکس دوم فرستادم راحته خامه قنادی نمی خواد 

خامه صبحانه رو بزار شعله ی ملایم آروم هم بزن کم کم خواست بجوشه شکلات تخته ای یا از این سکه ای ها خورد کن بریز توش هم بزن تا آب بشه یکم که سرد شد بریز روی کیک تزئین کن 

البته نباید قبل تزئین زیاد سرد بشه چون سفت میشه

خداجونم یه چیزی ازت می خوام نه نگی ها ،میشه من دیر بمیرم ؟! اخه نمی خوام بچه ام هم مثل خودم بی مادر بزرگ بشه ،تو که بی مادری نکشیدی ببینی چه دردیه 😔😔

نت دستور دقیقش هست بزن طرز تهیه گاناش

خداجونم یه چیزی ازت می خوام نه نگی ها ،میشه من دیر بمیرم ؟! اخه نمی خوام بچه ام هم مثل خودم بی مادر بزرگ بشه ،تو که بی مادری نکشیدی ببینی چه دردیه 😔😔
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حرف بزنیم

sستاره | 0 ثانیه پیش

نی نی یار

pkazemi86 | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792