2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از فرم لبت خوشم اومده.رژ ک بزنی زیبایی واقعیش نشون میده.مژه های زیبایی داری و چشمات هم درشتن.بینی گوشتی داری ک تو چشم میزنه و جای جوش توی صورت.حقیقت از دید خودم گفتم.چون نوشته بودی قسم میدم واقعی رو بگید.

چشمات خشکله و مژهات بهت میاد ،موهای پر و خوبی داری  فقط پوستت باید بیشتر بهش برسی و بینیت یکم ...

بینم بزرگ هست هیچوقت نمیتونم به دلایلی عمل کنم برای همین همیشه زشتم

متاسفانه به خاطر دماغم زشتم ...‌

دماغت اتفافا معمولیه و خوبه

اون دماغ های قوز دار و افتاده هس ک تناسب صورتو بهم میزنن


🥀زخم هایم را دوست دارم🥀آنها شاهدان اصلی هستند که چگونه شجاعانه زندگی کردم🥀
بینم بزرگ هست هیچوقت نمیتونم به دلایلی عمل کنم برای همین همیشه زشتم

به جز عمل یه راه دیگه هم هست اسمشو الان یادم نیست میرن چربی های بینی رو کم میکنن ،چند جلسه باید بری 

فقط شنیدم دقیق نمیدونم چطوریه میتونی سرچ کنی اگه شرایطشو داری بری

رد سایه ها رو بگیر خودت میرسی به چراغ جاده ها☀️             

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز