دخترده مدیر عضویت: 1402/09/08 تعداد پست: 2520 عنوان عکسممم | مشاهده متن کامل بحث + 364 بازدید | 32 پست مدیونید اگه الکی یک چیزی بگین صادقانه بگین هر نظری دارین ناراحت نمیشن قسمتون دادم 1402/11/28 | 22:07 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نفس200111 عضویت: 1402/06/29 تعداد پست: 1931 بزار دیگه اصاب ندارما ای تواَمانِ هربلا،ماهمه دراَمانِ تو...
sogand9909 عضویت: 1399/04/24 تعداد پست: 1688 قیافه معمولی داریخوشگل نیستی زشت هم نیستی لایک نکن عزیزم 🥲
دخترده مدیر استارتر عضویت: 1402/09/08 تعداد پست: 2520 قیافه معمولی داری خوشگل نیستی زشت هم نیستی در کل خوبم ؟
نیکولاتسلا عضویت: 1401/10/12 تعداد پست: 5600 چشمات خشکله و مژهات بهت میاد ،موهای پر و خوبی داری فقط پوستت باید بیشتر بهش برسی و بینیت یکم بزرگه فقط رد سایه ها رو بگیر خودت میرسی به چراغ جاده ها☀️
tanhaaa3 عضویت: 1397/06/02 تعداد پست: 8530 از فرم لبت خوشم اومده.رژ ک بزنی زیبایی واقعیش نشون میده.مژه های زیبایی داری و چشمات هم درشتن.بینی گوشتی داری ک تو چشم میزنه و جای جوش توی صورت.حقیقت از دید خودم گفتم.چون نوشته بودی قسم میدم واقعی رو بگید.
زیبای_خفته123 عضویت: 1400/09/09 تعداد پست: 9199 خوبی از نظرم 🥀زخم هایم را دوست دارم🥀آنها شاهدان اصلی هستند که چگونه شجاعانه زندگی کردم🥀
دخترده مدیر استارتر عضویت: 1402/09/08 تعداد پست: 2520 چشمات خشکله و مژهات بهت میاد ،موهای پر و خوبی داری فقط پوستت باید بیشتر بهش برسی و بینیت یکم ... بینم بزرگ هست هیچوقت نمیتونم به دلایلی عمل کنم برای همین همیشه زشتم
دخترده مدیر استارتر عضویت: 1402/09/08 تعداد پست: 2520 از فرم لبت خوشم اومده.رژ ک بزنی زیبایی واقعیش نشون میده.مژه های زیبایی داری و چشمات هم درشتن.بینی گو ... متاسفانه به خاطر دماغم زشتم ...
tanhaaa3 عضویت: 1397/06/02 تعداد پست: 8530 بینی های گوشتی عمل نشن بهترن.چون هرکسی رو دیدم گوشتی بوده و عمل کرده ن تنها زیبا نشده بلکه افتضاح تر شده
زیبای_خفته123 عضویت: 1400/09/09 تعداد پست: 9199 متاسفانه به خاطر دماغم زشتم ... دماغت اتفافا معمولیه و خوبهاون دماغ های قوز دار و افتاده هس ک تناسب صورتو بهم میزنن 🥀زخم هایم را دوست دارم🥀آنها شاهدان اصلی هستند که چگونه شجاعانه زندگی کردم🥀
نیکولاتسلا عضویت: 1401/10/12 تعداد پست: 5600 بینم بزرگ هست هیچوقت نمیتونم به دلایلی عمل کنم برای همین همیشه زشتم به جز عمل یه راه دیگه هم هست اسمشو الان یادم نیست میرن چربی های بینی رو کم میکنن ،چند جلسه باید بری فقط شنیدم دقیق نمیدونم چطوریه میتونی سرچ کنی اگه شرایطشو داری بری رد سایه ها رو بگیر خودت میرسی به چراغ جاده ها☀️
دخترده مدیر استارتر عضویت: 1402/09/08 تعداد پست: 2520 به جز عمل یه راه دیگه هم هست اسمشو الان یادم نیست میرن چربی های بینی رو کم میکنن ،چند جلسه باید بری& ... احتمالا آنزیم یا فیلر منظورتونه
نیکولاتسلا عضویت: 1401/10/12 تعداد پست: 5600 احتمالا آنزیم یا فیلر منظورتونه نه اون نیست فیلر رو که تزریق میکنن که بینی حالت بگیره اون یه چیز دیگه است چربی هاشو تخلیه میکنن رد سایه ها رو بگیر خودت میرسی به چراغ جاده ها☀️
نیکولاتسلا عضویت: 1401/10/12 تعداد پست: 5600 احتمالا آنزیم یا فیلر منظورتونه چربی سوزی بینی اسمشه سرچ کردم رد سایه ها رو بگیر خودت میرسی به چراغ جاده ها☀️