لطفا یه سیاست بهم یاد بدین تا اوضاع رو آروم کنم. دیروز عصر باشوهرم حسابی دعواکردیم کلی تحقیرم کرد وفحش داد وکتکم زد منم کلی بهش فحش دادم.الان شنبه امتحان شهری دارم شوهرم میگه نمیزارم بری مگه به یک شرط که بیای التماسم کنی بیا با من س ک س کن 😔😔غرورم اجازه نمیده برم منت کشی از طرفی هم برای امتحانم کلی زحمت کشیدم نمیخوام ازدستش بدم .شوهرم الان دست گزاشته رو نقطه ضعفم وفشار میده حالا چه غلطی بکنم ؟
دعوا دوست داری؟اما من گزینه مناسبی نیستم چون بحثو ادامه نمیدم در شان من نیست عزیزم 💋 زحمت بکش برو جای دیگه شمشیر بکش 😁شهریارا چه بجا زد فلکت سنگ محک تا تو باشی که طلا خرج مُطلا نکنی ، کاربر خانم 💕 ،اگه غلط املایی داشتم بهم بگو درستشو با سپاس 😁
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عجب...مگه بچه بازیه؟شوهرتون چند سالشه اینقدر بچه گانه رفتار میکنه؟
من قانون جذب رو باور کردم و نتیجه دیدم ازش.خدای خوبم شکرت.(。◕‿◕。)🌞 بیایم به طبیعت و حیوونا احترام بذاریم اون ها هم حقوقی دارن که باید محترم شمرده بشه بخدا سگ و گربه تو خیابون دشمن خونی ما نیستن چی میشه اگه باقی مونده غذامون همونایی که به درد خوردن خودمون یا انسان دیگه ای نمیخوره رو یه گوشه بذاریم تا وعده غذایی یکی از مخلوقات خدا بشه؟؟؟؟ من فمینیست هستم ولی منطقی.مردهایی که آدم حسابی اند،از برابری نمیترسند.مخالف صددرصد کودک همسری و کودک مادری. هر چه کنی به خود کنی/گر همه نیک و بد کنی زمین گرده (کارما)...............