2777
2789
عنوان

شوهرم میگه ....

| مشاهده متن کامل بحث + 640 بازدید | 30 پست
یاخدا دفعه اوله همچین چیزی میشنوم بیاالتماس کن ک س ک س کنیم😱😱 شوهرمنم گوشی واسم نمیخرید میگفت ...

چ کردی بعد

|•نیکی•|در یک جمله بخوام خودمو توصیف کنم باید بگم° یه آدم خوش قلب و یکم بد اخلاق و عصبی با یه روحیه ی کاملا احساسی°گر بشکند من ،زاده شود منِ دیگری بهترین اتفاق زندگیمA🔗...      درخواست دوستی قبول نمیکنممممممم😐

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شبش برو خونه مامانت بمون صبح از اونجا برو امتحانت رو بده

سرهمونجا رفتن دعوام شده نمیزاره برم اونجا ازمادرم خوشش نمیاد همش فحش میده منم جوابش میدم دعوا میشه

دادم دیگ😱 گوشیمم دستمه😂😂

🥲یکم سر بسته بگو خب

مبارکه

|•نیکی•|در یک جمله بخوام خودمو توصیف کنم باید بگم° یه آدم خوش قلب و یکم بد اخلاق و عصبی با یه روحیه ی کاملا احساسی°گر بشکند من ،زاده شود منِ دیگری بهترین اتفاق زندگیمA🔗...      درخواست دوستی قبول نمیکنممممممم😐
۴۲سالش اما خیلی عوضی وبی صفته

عجب آدمیه!!! 

بخدا فکر کردم تازه ۲۲ ۲۳ سالشه اینقدر بچه بازی درآورده و حرفش مسخره بوده😐😐😐

من قانون جذب رو باور کردم و نتیجه دیدم ازش.خدای خوبم شکرت.⁦⁦(。◕‿◕。)🌞 بیایم به طبیعت و حیوونا احترام بذاریم اون ها هم حقوقی دارن که باید محترم شمرده بشه بخدا سگ و گربه تو خیابون دشمن خونی ما نیستن چی میشه اگه باقی مونده غذامون همونایی که به درد خوردن خودمون یا انسان دیگه ای نمیخوره رو یه گوشه بذاریم تا وعده غذایی یکی از مخلوقات خدا بشه؟؟؟؟ من فمینیست هستم ولی منطقی.مردهایی که آدم حسابی اند،از برابری نمیترسند.مخالف صددرصد کودک همسری و کودک مادری. هر چه کنی به خود کنی/گر همه نیک و بد کنی  زمین گرده (کارما)...............
آخه ۲جلسه کلاس اضافی برداشتم وپولشم دادم اینطوری تکلیف اونا چی میشه؟بدبختی امتحان شنبه ندم هر۳۰رویک ...

تاشنبه ک خیلی مونده بابا منم بعد هردعوایی میگم دیگ محل ثگ بهش نمیدم یواش یواش اشتی میکنیم شاید شب جمعه اومد سراغت😂

😂😂😂 مرسی گلم

🌹😘

|•نیکی•|در یک جمله بخوام خودمو توصیف کنم باید بگم° یه آدم خوش قلب و یکم بد اخلاق و عصبی با یه روحیه ی کاملا احساسی°گر بشکند من ،زاده شود منِ دیگری بهترین اتفاق زندگیمA🔗...      درخواست دوستی قبول نمیکنممممممم😐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792