لطفا یه سیاست بهم یاد بدین تا اوضاع رو آروم کنم. دیروز عصر باشوهرم حسابی دعواکردیم کلی تحقیرم کرد وفحش داد وکتکم زد منم کلی بهش فحش دادم.الان شنبه امتحان شهری دارم شوهرم میگه نمیزارم بری مگه به یک شرط که بیای التماسم کنی بیا با من س ک س کن 😔😔غرورم اجازه نمیده برم منت کشی از طرفی هم برای امتحانم کلی زحمت کشیدم نمیخوام ازدستش بدم .شوهرم الان دست گزاشته رو نقطه ضعفم وفشار میده حالا چه غلطی بکنم ؟