2777
2789
عنوان

کنکوریا

| مشاهده متن کامل بحث + 349 بازدید | 39 پست
انگیزشی یا نکته درسی؟😂 خب مثلا میگه منطقی فکر کن امسال بهترین سال برای قبولی کنکوره تو تاریخ ایران ...

برگام

بنظرت اگ 30 درصد باشه وضعیتت هنوزم امید هست؟

نگران نباش ایندفعه برم...دیگه برنمیگردم
برگام بنظرت اگ 30 درصد باشه وضعیتت هنوزم امید هست؟

اگه سال های قبل بود نمیشد ولی امسال ۵۰ درصد معدله دوازدهمه که از امروزم شروع کنی بهش میرسی

ینی با ی معدل بالای ۱۸ و نیم و درصدای میانگین ۳۰ میشه قبول شد

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یکتا رو ی ۱۰ جلسشو قبلا دیدم ماز مثلا اینطوره یکی ارایه و دستور درس میده یکی معانی شعر و متن کتاب یک ...


ب نظرت کدوم استاد خیلی خوب تدریس میکنه ادبیات و 


دیدی آن شب چه شد؟😔 پدر دیگر بیدار نشد... در گوشه ی تاریک و حزن آلود خانه... دیدی پدرم چشم بست؟ بی خداحافظی، بی حرف، بی پند و ناگهانی؟ دیدی فرزندانش را؟ سیمای غمگین دخترش را؟دیدی غم چشم پسرانش را؟ دیدی نفس در سینه حبس بود؟ چشمان در تمنای اشک بود؟ دیدی غم آسمان را؟ قطرات اشک بالا را؟ دیدی سکوت پرندگان را؟ ناله ی دلگیر باد را؟ دیدی که دیگر حرفی برای گفتن نبود؟ فقط اشک بود و اشک بود؟ دیدی که روز به سیاهی شب بود؟ آفتاب به سردی یخ بود؟ دیدی که دیوار ها را تاب ایستادن نبود؟ شمع را جان سوختن نبود؟ زیرا که دیگر عشق نبود🖤گرما نبود😭پدر نبود... 😔😔
ب نظرت کدوم استاد خیلی خوب تدریس میکنه ادبیات و 

یکتا

اساتید ماز که فامیلیشونو بلد نیستم بزنی نت میاره

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤
یکتا اساتید ماز که فامیلیشونو بلد نیستم بزنی نت میاره

هوممم

باشه مرسی

دیدی آن شب چه شد؟😔 پدر دیگر بیدار نشد... در گوشه ی تاریک و حزن آلود خانه... دیدی پدرم چشم بست؟ بی خداحافظی، بی حرف، بی پند و ناگهانی؟ دیدی فرزندانش را؟ سیمای غمگین دخترش را؟دیدی غم چشم پسرانش را؟ دیدی نفس در سینه حبس بود؟ چشمان در تمنای اشک بود؟ دیدی غم آسمان را؟ قطرات اشک بالا را؟ دیدی سکوت پرندگان را؟ ناله ی دلگیر باد را؟ دیدی که دیگر حرفی برای گفتن نبود؟ فقط اشک بود و اشک بود؟ دیدی که روز به سیاهی شب بود؟ آفتاب به سردی یخ بود؟ دیدی که دیوار ها را تاب ایستادن نبود؟ شمع را جان سوختن نبود؟ زیرا که دیگر عشق نبود🖤گرما نبود😭پدر نبود... 😔😔
اگه سال های قبل بود نمیشد ولی امسال ۵۰ درصد معدله دوازدهمه که از امروزم شروع کنی بهش میرسی ینی با ی ...

ممنونم  

بعد من برا ترمیم حتی درسای نمره بالامم بزنم؟

نگران نباش ایندفعه برم...دیگه برنمیگردم
ممنونم     بعد من برا ترمیم حتی درسای نمره بالامم بزنم؟


خواهش میکنم

مشاورم ب پشت کنکوریا گفته بود درسای زیر ۱۹ رو ترمیم بزنید البته منظورش خرداد ۴۰۲ بود قبل از اون دیپلم گرفته باشی همه رو ترمیم بزن

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤
خواهش میکنم مشاورم ب پشت کنکوریا گفته بود درسای زیر ۱۹ رو ترمیم بزنید البته منظورش خرداد ۴۰۲ بود قب ...

پس باس همه رو بزنم  

فقط نمره جدیده کمتر باشه قبلیه رو میزارن؟

نگران نباش ایندفعه برم...دیگه برنمیگردم
پس باس همه رو بزنم     فقط نمره جدیده کمتر باشه قبلیه رو میزارن؟

ربطی به نمره نداره ترازیه اگه تراز امتحان جدیدت بیشتر باشه که اونو میزارن اگه کمتر باشه همون نمره قبلی

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=14359063&slug=%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AF%D8%A7%D8%B1&postId=351060609 کنکوری های عزیز این تاپیکو پیشنهاد میکنم بخونید👀                                                                                                            ‌‌‌ د  /د/س/چ/چ😍                                                                                                                   امیدوارم به واقعیت به پیوندی مهم نیست چقدر            من برات صبر میکنم❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز