2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


درموردم هر چی حس میکنی بگو ؟ کی نامزد میکنم با فامیل یا غریبه 

غریبه یه پسر قد بلند چهارشونه جلوی سرش ریخته 

   کاربر   آقا آقا آقا آقا آقا.   اللهم عجل الولیک الفرج  القدس و لنا                                                              فقط به خاطر سریع تر متوجه شدن کاربری که توی تاپیک اش نظر می دم چند بار نوشتم آقا . شاید دوست نداشته باشه یه مرد توی تاپیک اش نظر بده .    هر کسی رو لایک می کنم فقط برای تایید حرف اش هست و اگرنه هیچ منظور دیگه ی ندارم . سوء تفاهم نشه. توجه: من مثل عکس پروفایلم نیستم همه از نظر زیبای ظاهری و هم باطنی واقعیته نه تواضع . 
بله این درست تر از حس اون خانمه میشه بگی لطفا زهره بهم کمک مالی میکنه ؟

نه کمک نمی کنه

   کاربر   آقا آقا آقا آقا آقا.   اللهم عجل الولیک الفرج  القدس و لنا                                                              فقط به خاطر سریع تر متوجه شدن کاربری که توی تاپیک اش نظر می دم چند بار نوشتم آقا . شاید دوست نداشته باشه یه مرد توی تاپیک اش نظر بده .    هر کسی رو لایک می کنم فقط برای تایید حرف اش هست و اگرنه هیچ منظور دیگه ی ندارم . سوء تفاهم نشه. توجه: من مثل عکس پروفایلم نیستم همه از نظر زیبای ظاهری و هم باطنی واقعیته نه تواضع . 
زمانش میتونی بگی؟! 

5 سال دیگه 

   کاربر   آقا آقا آقا آقا آقا.   اللهم عجل الولیک الفرج  القدس و لنا                                                              فقط به خاطر سریع تر متوجه شدن کاربری که توی تاپیک اش نظر می دم چند بار نوشتم آقا . شاید دوست نداشته باشه یه مرد توی تاپیک اش نظر بده .    هر کسی رو لایک می کنم فقط برای تایید حرف اش هست و اگرنه هیچ منظور دیگه ی ندارم . سوء تفاهم نشه. توجه: من مثل عکس پروفایلم نیستم همه از نظر زیبای ظاهری و هم باطنی واقعیته نه تواضع . 
آرش حسش چیه الان ؟بمن

هنوز به فکر خدمت رفتن و پول جمع کردن

   کاربر   آقا آقا آقا آقا آقا.   اللهم عجل الولیک الفرج  القدس و لنا                                                              فقط به خاطر سریع تر متوجه شدن کاربری که توی تاپیک اش نظر می دم چند بار نوشتم آقا . شاید دوست نداشته باشه یه مرد توی تاپیک اش نظر بده .    هر کسی رو لایک می کنم فقط برای تایید حرف اش هست و اگرنه هیچ منظور دیگه ی ندارم . سوء تفاهم نشه. توجه: من مثل عکس پروفایلم نیستم همه از نظر زیبای ظاهری و هم باطنی واقعیته نه تواضع . 
میشه مشخصات چیزی ازمن بگی وبی زحمت بگی کی ازدواج میکنم اشنا یاغریبه

160تا165 . پدر تون نزدیک 5  6  سال دیگه بازنشت می شه

   کاربر   آقا آقا آقا آقا آقا.   اللهم عجل الولیک الفرج  القدس و لنا                                                              فقط به خاطر سریع تر متوجه شدن کاربری که توی تاپیک اش نظر می دم چند بار نوشتم آقا . شاید دوست نداشته باشه یه مرد توی تاپیک اش نظر بده .    هر کسی رو لایک می کنم فقط برای تایید حرف اش هست و اگرنه هیچ منظور دیگه ی ندارم . سوء تفاهم نشه. توجه: من مثل عکس پروفایلم نیستم همه از نظر زیبای ظاهری و هم باطنی واقعیته نه تواضع . 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز