2777
2789
عنوان

بچمو زدم 😔😔😔☹️☹️

| مشاهده متن کامل بحث + 2811 بازدید | 132 پست

سخته پیش میاد منم گاهی اینطور میشم باز میگم چه غلطی کردم گناه داشت.. ولی میاد پیشم بغل و بوسش میکنم.. چه باید کرد اعصاب فولاد میخواد. 

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست. آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست👌🏻

منم شرایط شمارو دارم ومتاسفانه اکثراوغات بزرگتره رومیزنم





الهم صل علی محمد وال محمدوعجل فرجهم الهم عجل الولیک الفرج انشالله عاقبت بخیر بشین برای منم دعا کنید دعا درحق دیگران دعا های خودت مستجاب میشه❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخی اونجایی که رفته روغن اورده به خودش مالیده😂😂  عب نداره عزیزم خودتو ناراحت نکن ازین به ...

آخه دیگه چکار کنم ، نمیدونم واقعا چطوری مدیریت کنم حواسشم پرت میکنم بتز میره سمتش

عاشقتم خدای خوبم. مرسی که هستی  و خدایی میکنی                                  

آخیی عزیزم🥲

به نظرم بهتره بین مسائل و روابط فرزندانتون دخالت نکنید . حتی اگه داشتن همدیگه رو شدیداً میزدن شما واسطه نشید . مگر اینکه خدایی نکرده خطر جانی داشته باشه براشون.

پیشاپیش از خدا طلب صبر میکنم براتون واقعا سخته تربیت فرزند

الکی، داشت باهاش بازی درمیاورد،میزتش بعد هار هار میخندید

حرص نخور فداتشم اشکال نداره، کم کم درست میشه رفتاراشون

اومدنت به نی نی سایت با خودته رفتنت با خدا! 😂 💍 N 💍

منم شرایط شمارو دارم ومتاسفانه اکثراوغات بزرگتره رومیزنم

پسربزرگم خیلی گذشت داره خیلی مظلومه 

عاشقتم خدای خوبم. مرسی که هستی  و خدایی میکنی                                  

خیلی متاسف شدم 

اصلا شما اول باید خودت یاد بگیری چطور صحبت کنی 

یعنی چی کرم ریخت 

اون بچه ی شماست نه مگس که کرم داشته باشه 

دور از جونش مگه لاشه س که کرم داشته باشه !!


پزشک ( MD _ Ph.D - genetics ) 
طفلی اون اومده سمتِ شما با وجود اینکه زدینش بعد بی محلش کردین؟) بیدارشد ازدلش درارین گناه داره ، بچ ...

آره الان یعالمه توی خواب بوسیدمش ، آخه خیلی ناراحت بودپ پسر بزرگمو بد زده بود 

عاشقتم خدای خوبم. مرسی که هستی  و خدایی میکنی                                  
خیلی عذاب وجدان دارم خیلی محک نیشگون گرفتمش

عزیزممم🥲

واقعا بعضی وقتا بچه ها ی کارایی میکنن آدم نمیتونه کنترل کنه خودشو 

منم داداشم وقتی کم سن بود ی موقع هایی انقدررر اذیت میکرد سرش داد میکشیدم بعدش عذاب وجدان میگرفتم🤦🏻‍♀️

 ما سبز تر از تمام تبر هایی که خورده ایم ادامه می دهیم :)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز