2777
2789

ماله منم یک کوچولو کج شده نمی‌دونم چیکار کنم ۱ ساله عمل کردم

کاربر پسر/شیطان پرستم / امضام فان نیست/ دوست عزیز اگر مخالف امضامی بحث نکن بام چون به جایی نمی‌رسی / عاشق شخصیت ابلیس هستم 😍 اتئیست کاکتوس هَم باشی #بَغلت میکنم حتی اگه باعث زخمی شدنِ #تنم بشه:)' M+A=❤️

بعد عمل تیغه بینی اگه کج نباشه 

 بقیش امید هست ک از کجی در بیاد

 زخمی ب قلبمه ، ک خدا هم بغلم کنه ، خوب نمیشه، (۱۴۰۳/۱/۲۹)  خدایا اشتباه کردم ... بغلم کن  آروم شم.....۱۴۰۳/۷/۸ ازمون استخدامی اموزش پرورش قبول شدم الهی هزار بار شکر  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاید ورم یک طرفه باشه

چن وقته عمل کردی؟

تاريك انديشان هميشه سعى مى كنندزنان را در «سياهى» نگه دارند؛آنها از روشن شدن ذهن زن مى ترسند !چون خوب ميدانند اگر زن بداند،به فرزندانش هم ياد ميدهد !
نه فک نکنم تیغه کج باشه و اینکه س ماه چسب زدم  چون چسب نزدم بنظرت کج شده الان ی سال شده

منم  دکتر گفته تا 3ماه چسب کافیشه .... 

  دیگه بعدش فقط شبها باید بزنم 


 نه برا چسب نیس 


 گاهی غضروف گذاشتن باید جذب بشه ...   گاهی ورم داره 

 زخمی ب قلبمه ، ک خدا هم بغلم کنه ، خوب نمیشه، (۱۴۰۳/۱/۲۹)  خدایا اشتباه کردم ... بغلم کن  آروم شم.....۱۴۰۳/۷/۸ ازمون استخدامی اموزش پرورش قبول شدم الهی هزار بار شکر  

تا چند مدت شبا باید بزنی  این منظورت چیه غضروف گذاشتن باید جذب بشه میشه توضیح بدی ممنون میشم

ب دوستم گفته تا دو ماه شبها چسب بزن .... ولی همون دکتر ب یکی میگه یه ماه بزن ... ب من هنوز چیزی نگفته چون 3ماه نشده ....


ببین عزیزم برای تنفس بهتر یا اینکه  بینی قرینه بشه بعضی جاها رو غضروف طبیعی ک از بدن خودت بر میدارن یا مصنوعی میذارن 


معمولا اونجایی ک غضروف گذاشته ورمش بیشتر ک انگار بینیت کج هست ...  

  

 زخمی ب قلبمه ، ک خدا هم بغلم کنه ، خوب نمیشه، (۱۴۰۳/۱/۲۹)  خدایا اشتباه کردم ... بغلم کن  آروم شم.....۱۴۰۳/۷/۸ ازمون استخدامی اموزش پرورش قبول شدم الهی هزار بار شکر  

ی سوال دیگه عطسه برای بینی ضرر داره ؟؟

 عطسه با دهن بسته آره . عطست گرفت کامل دهنت باز بذار .... 



 زخمی ب قلبمه ، ک خدا هم بغلم کنه ، خوب نمیشه، (۱۴۰۳/۱/۲۹)  خدایا اشتباه کردم ... بغلم کن  آروم شم.....۱۴۰۳/۷/۸ ازمون استخدامی اموزش پرورش قبول شدم الهی هزار بار شکر  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792