ب دوستم گفته تا دو ماه شبها چسب بزن .... ولی همون دکتر ب یکی میگه یه ماه بزن ... ب من هنوز چیزی نگفته چون 3ماه نشده ....
ببین عزیزم برای تنفس بهتر یا اینکه بینی قرینه بشه بعضی جاها رو غضروف طبیعی ک از بدن خودت بر میدارن یا مصنوعی میذارن
معمولا اونجایی ک غضروف گذاشته ورمش بیشتر ک انگار بینیت کج هست ...