monamohamadi مدیر استارتر عضویت: 1401/07/20 تعداد پست: 6248 عنوان خرید طلا 354 بازدید | 36 پست سلام همسرم میگه حقوشو یده طلای دست دوم بخریم تاعید هرچی دراورد میخاستم بدونم بنظرتون الان خوبه بخریم بعدعید عروسیمونه احتمال زیاد بفروشیمچون خرج میشه پول میخایم یه چیزی یخریم اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️ 1402/11/07 | 12:39 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مامان_هلما76 عضویت: 1397/01/18 تعداد پست: 40437 منم همین فکرو دارم، امروزم میخام برم طلا بخرم هیچ درخواستی قبول نمیکنم خواهشا درخواست ندید
یوکی7 عضویت: 1397/03/23 تعداد پست: 19344 الان باید کلی کارمزد و مالیات و اجرت بدی تو کوتاه مدت همش ضرر میشه
monamohamadi مدیر استارتر عضویت: 1401/07/20 تعداد پست: 6248 منم همین فکرو دارم، امروزم میخام برم طلا بخرم مبارکه ماهم دودلیم😑 اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
monamohamadi مدیر استارتر عضویت: 1401/07/20 تعداد پست: 6248 طلای آب شده خیلی خوبه میگن فروشش سخته اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
monamohamadi مدیر استارتر عضویت: 1401/07/20 تعداد پست: 6248 الان گرونه نخری بهتره بعد عید بخر چون پول دستمون نمیمونه اخه بعد عید عروسیمونه اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
ninininja عضویت: 1402/07/12 تعداد پست: 10796 میگن فروشش سخته همینجوری که خریدی همونجوری ام میفروشی اگه فکر میکنی سختت میشه سکه بخر
monamohamadi مدیر استارتر عضویت: 1401/07/20 تعداد پست: 6248 دیگه احتمال ریزش نیست؟؟؟؟ نمیدونم اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
monamohamadi مدیر استارتر عضویت: 1401/07/20 تعداد پست: 6248 الان باید کلی کارمزد و مالیات و اجرت بدی تو کوتاه مدت همش ضرر میشه دست دوم میخام اگر میشه دعا کنید برام کارهمسرم جوربشه 🙏شدیدا نیازمند دعاهاتون هستم دوستای خوشگلم❤️
حسنا۶۵۸۴ عضویت: 1398/03/14 تعداد پست: 3988 کار خوبی میکنید میگن که تا عید خیلی افزایش میخوره ،منم این ماه به شوهرم گفتم سکه بخریم یدونه ،اصلا طلا هر زمان خوبه بخصوص کارشده،
یوکی7 عضویت: 1397/03/23 تعداد پست: 19344 دست دوم میخام دست دوم هم مالیات و کارمزد داره فقط اجرتش نسبت به طلای نو کمتره