2777
2789
عنوان

زندگیم💔

279 بازدید | 11 پست

من از کودکی زندگی سختیو تحمل کردم، خیلی دلپاک و ساده بودم، من خیلی تلاش کردم خیلی راه هارو رفتم، ولی نشد....

منی که هنو ۲۰ سالم نشده واقعا حقم نبود که اینهمه درد بکشم😖و دیگه هیچی رو من اثر نداره من کشته شدم امیدم مرد💔

من خیلی به خ.ل.ا.ص.ش.د.ن فک میکنم و فقط خواستم بگم چقد خوبه که هستین واینکه شما تنها کسایی هستین که میتونم راحت باهاتون درددل بکنم❤️‍🩹

کدوم بچه ای دلپاک نبوده؟

 لطفا به خاطر خودتون هم که شده به نظر من و بقیه اکتفا نکنید ما خدا نیستیم همگی ممکنه اشتباه کنیم🧡/تایپ شخصیت INTP/ چه ها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم....مگر دشمن کند اینها که من با جان خود کردم...طبیبم گفت درمانی ندارد درد مهجوری...خود را کشتم و درمان خود کردم/ چون نهالی سُست می‌لرزد روحم از سرمای تنهایی می‌خزد در ظلمت قلبم وحشت دنیای تنهایی دیگرم گرمی نمی‌بخشی عشق،ای خورشید یخ بسته سینه‌ام صحرای نومیدیست خسته‌ام، از عشق هم خسته../ خدایا شکرت ولی کاش انقد زود نعمتاتو از من بی لیاقت نگیری :)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم سی ساله ام هست. زندگی سختی داشتم و الان افسرده ام. واقعا حالم خوش نیست💔🖤 و دیگه هیچوقت هم خوب ...

عععی روزگار😞😞💔 خدا بهت صبر و آرامش بده🥺❤️‍🩹

افسردگی خیلییی وحشتناک بده من تجربش کردم🥲

متاهلی؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز