2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وااای من فکر میکردم این عکس بچتون هست   

بسی رنج بردم در این سال سی،، عجم زنده کردم بدین پارسی،، کاش بجای بکار بردن کلمات انگلیسی و عربی از کلمات زیبای فارسی استفاده میکردیم و زحمات فردوسی بزرگ رو بر باد نمیدادیم 🥲🥲🥲

نه قربونت بشم هنوز به دنیا نیومده

خدا نکنه عزیزم از نوع لباستون تصور کردم 

چقدر خوبه که اینجوری لباس میپوشید  

انشالله به سلامتی ودل خوش به دنیامیاد 

بسی رنج بردم در این سال سی،، عجم زنده کردم بدین پارسی،، کاش بجای بکار بردن کلمات انگلیسی و عربی از کلمات زیبای فارسی استفاده میکردیم و زحمات فردوسی بزرگ رو بر باد نمیدادیم 🥲🥲🥲

همیشه لباس اینجوری می پوشم

خیلی خوبه منم عاشق اینجور لباسها هستم وقتی یه خانم رو اینجوری میبینم حقیقتا لذت میبرم فکر میکردم من اینجوری هستم  

بسی رنج بردم در این سال سی،، عجم زنده کردم بدین پارسی،، کاش بجای بکار بردن کلمات انگلیسی و عربی از کلمات زیبای فارسی استفاده میکردیم و زحمات فردوسی بزرگ رو بر باد نمیدادیم 🥲🥲🥲

خیلی خوبه منم عاشق اینجور لباسها هستم وقتی یه خانم رو اینجوری میبینم حقیقتا لذت میبرم فکر میکردم من ...

نه منم گاهی اوقات میگم با خودم زهرا ۲۸ سالته نکن بعد میگم برو بابا خودتو عشقه

نه منم گاهی اوقات میگم با خودم زهرا ۲۸ سالته نکن بعد میگم برو بابا خودتو عشقه

اره عزیزم من که بزرگترم میگم دل خودم مهمه چیکار به بقیه دارم مثلا لباس دارم پر عکس شخصیت میلیونها اگه دیده باشید انمیشنش رو یا لباسای گل گلی

بسی رنج بردم در این سال سی،، عجم زنده کردم بدین پارسی،، کاش بجای بکار بردن کلمات انگلیسی و عربی از کلمات زیبای فارسی استفاده میکردیم و زحمات فردوسی بزرگ رو بر باد نمیدادیم 🥲🥲🥲

اره عزیزم من که بزرگترم میگم دل خودم مهمه چیکار به بقیه دارم مثلا لباس دارم پر عکس شخصیت میلیونها اگ ...

بعد می دونی من داخل دادگاه کار می کنم بعد هرکی می بینیم میگه بازیکنا بهت که روحیه را حفظ کردی

خوب کاری می کنی خواهر 

بعد می دونی من داخل دادگاه کار می کنم بعد هرکی می بینیم میگه بازیکنا بهت که روحیه را حفظ کردی خوب ک ...

میدونی عزیزم منم اموزش وپرورشم بعد هر کی من رو تومحل کار میبینه فکر میکنه ادم جدی وخشکی هستم که همش مشکی میپوشه ولی تو خونه میشم مثل یه دختر بچه 

بسی رنج بردم در این سال سی،، عجم زنده کردم بدین پارسی،، کاش بجای بکار بردن کلمات انگلیسی و عربی از کلمات زیبای فارسی استفاده میکردیم و زحمات فردوسی بزرگ رو بر باد نمیدادیم 🥲🥲🥲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز