2789
فدات بشم💕😍

سلام گلم ببخشید میشه حست رو به منم بگی لطفا

کارم، رابطه ام، هرچی که حس میکنی  

دوستهای قشنگم میشه لطفا برای حاجت رواییم دعا کنین به دعاهاتون خیلی اعتقاد دارم  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اونی ک منتظر برگشتم برمیگرده؟

آره فک کنم

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
سلام گلم ببخشید میشه حست رو به منم بگی لطفا کارم، رابطه ام، هرچی که حس میکنی    

حسم نسبت بهت خوبه حس میکنم متولد فصل بهار یا زمستان هستی درسته؟ 

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
چرا پیام نمیده بهم ؟ کی پیام میده؟

مشکلی براش پیش اومده شایدم نه ولی دیر پیام میده

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
ممنون دشمنت میتونی مشخصات شخصی که باهاش ازدواج میکنم رو بگی

قربونت گلم قد بلند موهاش خرمایی یا مشکی سنش نزدیک ۲۳ همین حدودا هس فکر میکنم همینا هست ولی اسمش شبیه اسم خودته شایدم نه نمیدونم شاید اشتباه حسم میگه🥺❤️

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
میشه بگی منم اون چیزی که تو ذهنمه کی اتفاق میوفته؟؟

فکر نمی‌کنم اتفاق بیفته شایدم بیفته معلوم نیست گلم توکلت به خدا باشه

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
ب نظرت دوسم داره؟

دو دله شاید نه شایدم آره معلوم نیس

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
ممنون

خواهش میکنم عزیزم❤️🙂

   ‌- اگه‌ مرگ بده،                        چرا هر کي رفت اون دنیا:)                                                         دیگه برنگشت ؟ :) !؟   🖤🥀                                                              ‹یک نفر آدمُم چند نفر غمگینم :)🖤›
حسم نسبت بهت خوبه حس میکنم متولد فصل بهار یا زمستان هستی درسته؟ 

ممنون عزیزم  

نه مردادی ام  

دوستهای قشنگم میشه لطفا برای حاجت رواییم دعا کنین به دعاهاتون خیلی اعتقاد دارم  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز